برگزاری مراسم رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در میرجاوه

مراسم عزاداری سالروز رحلت حضرت پیامبر اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میرجاوه، فرماندار و جمعی از معتمدین و خواهران بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۰۰۳
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از میرجاوه، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میرجاوه ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر با اشاره به ویژگی‌های پیامبر اسلام (ص) گفت: حضرت محمد (ص) نماد دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا می‌باشند که در قرآن کریم نیز بارها به این خصوصیت ایشان اشاره شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی لکزایی افزود: پیامبر خاتم برای اتمام مکارم اخلاقی مبعوث شدند و از ویژگی‌های ایشان مودت و رحمت می‌باشد به‌گونه‌ای که در زمان حیات، هر کس با پیامبر اسلام (ص) صحبت می‌کرد، مجذوب اخلاق حسنه ایشان می‌شد.

وی بیان کرد: پیامبر اسلام (ص)، نماد اتحاد و پیونددهنده همه ادیان و پیروان مکاتب آسمانی و فاتح قلوب همه انسان‌های آزاده و به‌عنوان الگویی برای همبستگی و وحدت به‌عنوان نیاز امروز جوامع اسلامی و کشور ما می‌باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه میرجاوه در ادامه با اشاره به ویژگی‌های امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: مهربانی، گذشت، همنشینی با قرآن و ترس از خدا از مهم‌ترین خصوصیات این امام همام می‌باشد و از نظر شرافت نسب، هیچ امامی به‌پای ایشان نمی‌رسد و نیز به سبب کرامت و بخشندگی فراوانی که داشتند، کریم اهل‌بیت لقب گرفتند.

حجت الاسلام لکزایی اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب وحدت شیعه و سنی را هدف دسیسه‌های شوم خود قرار داده‌اند که باید با الگوگیری از سیره پیامبر و امامان و تکیه بر سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ضمن حفظ هوشیاری و بصیرت نسبت به خنثی‌سازی این توطئه‌ها اقدام نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار