خبرهای داغ:

فرودگاه اهواز به چه کشور‌هایی پرواز دارد؟

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان آخرین وضعیت پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی اهواز را تشریح کرد و گفت: امیدواریم به زودی یک پرواز مستقیم از فرودگاه اهواز به مقصد کشور قطر و شهر دوحه راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۹۵۳۸۹۴۷
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: در حال حاضر از فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد سه کشور خارجی پرواز انجام می‌شود.

وی افزود: روز‌های یکشنبه و دوشنبه توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد کشور امارات و شهر دوبی انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: روز‌های سه شنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی کارون پرواز‌ها به سمت شهر استانبول در کشور ترکیه انجام می‌شوند و همچنین در روز جمعه هر هفته نیز شرکت هواپیمایی پارس ایر یک پرواز به مقصد مسقط و کشور عمان دارد.

رزاز عنوان کرد: در حال حاضر پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد کشور‌های عمان، امارات و ترکیه انجام می‌شوند و در حال رایزنی هستیم تا به مقصد یک کشور خارجی دیگر نیز پرواز مستقیم از فرودگاه اهواز داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رایزنی‌هایی که در حال انجام است امیدواریم یک پرواز مستقیم را به مقصد کشور قطر و شهر دوحه داشته باشیم و این مساله به زودی محقق شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار