خبرهای داغ:

توزیع ۶۵ دستگاه کولر گازی در قالب طرح نسیم رحمت، اهدایی رهبر معظم انقلاب در شهرستان شوش

فرمانده سپاه شوش از اهدای ۶۵ دستگاه وسیله سرمایشی اهدایی مقام معظم رهبری به مددجویان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۷۰
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده سپاه شوش در آیین نسیم رحمت که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ۶۵دستگاه کولر گازی در قالب برنامه نسیم رحمت اهدایی مقام معظم رهبری است در بین مددجویان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان توزیع میشود.

 

وی در این مراسم افزود: یکی از مهمترین اولویت های ما در سپاه و بسیج ،خدمت رسانی به مردم است و خدمت به مردم را افتخار خود می دانیم.

 

فرمانده سپاه شوش با بیان این نکته که: خدمت به مردم و مناطق محروم از تاکیدات مکرر امامین انقلاب و شهدای ما بوده بیان داشت؛ خدمت و کار برای مردم موجب عصبانیت دشمنان انقلاب می شود و یکی از مهمترین راههای مقابله با دشمنان این کشور و در راس آنها آمریکا، خدمت صادقانه و متواضعانه به مردم است.

 

 

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: این وسایل سرمایشی با مشارکت بسیج سازندگی سپاه و قرارگاه سازندگی و کمیته امداد بین خانواده هایی که به این کولرها نیاز دارند تحویل داده خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار