یادواره شهدای ورزشکار بناب برگزار شد

تبریز- یادواره شهدای ورزشکار بناب باحضورجامعه ورزشی، پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران در سه رده سنی جوانان، نوجوانان و نونهالان در استادیوم ورزشی شهید بهشتی بناب به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۷۳۶
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرماندار  بناب در این یادواره گفت: شهدای ورزشکار باید به جامعه شناسانده شوند و در این راستا برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار در اولویت برنامه‌های بسیج ورزشکاران است.

رضا لعلی افزود: ورزش یک مقوله فرهنگی و یک فرصت و عرصه بسیار خوب جهت خدمت به مردم است.

وی اظهار کرد: شهرستان بناب با دارا بودن ظرفیت غنی ورزشکاران شاخص و نیروی انسانی کارآمد می‌تواند الگو در استان باشد.

فرمانداربناب با اشاره به اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی در قالب ورزش گفت: همان‌گونه که شهید رجایی بزرگوار می‌فرمودند آنچنان که در میدان ورزش می‌توان کار‌های تربیتی کرد در هیچ کلاس درسی نمی‌توان انجام داد.

 لعلی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب اسلامی به موضوع عدالت محوری اخلاق و معنویت اشاره داشته اند و ما نیز بر همین اساس سندی با محوریت و راهبرد‌های اساسی فرهنگی در ورزش و سبک زندگی تدوین کرده ایم.

وی گفت: شهرستان بناب ۵۰ شهید ورزشکار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و با شناسایی آنان اکنون زمان معرفی شهدای ورزشکار جلیل قدر به جامعه ورزش هرمنطقه است.

 لعلی ادامه داد: معرفی سیره، روش و منش شهدا از وظایف همه ما است و با این معرفی ورزشکار هر رشته شهید ورزشکار آن رشته ورزشی را بشناسد.

فرماندار شهرستان بناب در پایان از برگزاری کنگره بزرگ شهدای شهرستان در آبان ماه سال جاری در بناب خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار