خبرهای داغ:

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: هفته دفاع مقدس جشن ملی و حماسی ملت ایران است

سردار مرادحاجتی گفت: هفته دفاع مقدس جشن ملی و حماسی ملت ایران است. در این هفته باید برنامه‌های شاد و متنوع برای نسل امروز برگزار شود و تولید محتوای فاخر با زبان هنر و رسانه به خصوص در فضای مجازی تولید شود.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۸۳
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به همراه سردار «نعمت الله باقری» جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با حضور در مجتمع فجر اهواز به صورت ویدئو کنفرانس برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان را تشریح کردند.

در این جلسه که فرمانداران و فرماندهان نواحی بسیج سراسر استان به صورت برخط حضور داشتند، برنامه‌های شاخص استان قرائت و به ابهامات و سوالات فرمانداران و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج پاسخ داده شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه بر هماهنگی استانی جهت اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس تنها متعلق به سپاه و دیگر نیروهای مسلح نیست و ما فقط به عنوان خادم و خدمتگزار ملت باید مجری و تسهیل گر برنامه‌ها برای مردم باشیم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس جشن ملی و حماسی ملت ایران است. در این هفته هم باید برنامه‌های شاد و متنوع برای نسل امروز برگزار شود و هم باید تولید محتوای فاخر با زبان هنر و رسانه به خصوص در فضای مجازی تولید شود.

سردار باقری نیز بر هماهنگی همه جانبه فرمانداران و نواحی بسیج در همه نقاط استان تاکید کرد و گفت: باید همه شهرها چند برنامه شاخص داشته باشند و آن را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند.

در پایان این جلسه حاضرین به صورت ویدئو کنفرانس نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار