خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

نگاه مقاومتی دفاع مقدس، امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن وجود دارد

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)همدان بابیان اینکه نگاه مقاومتی که در دفاع مقدس داشتیم امروز درخط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن وجود دارد،گفت:کارگران باوجود سختی‌ها پای کار ایستادند و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۶۰
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی استان همدان که در راستای دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: این اجلاسیه به عنوان یکی از برنامه‌های پیش اجلاسیه شهدای استان همدان با حضور کارگران و کارفرمایان برگزار شد.

وی با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد شهادت شهید محراب شهید آیت الله مدنی به نقش آفرینی‌های این عالم بزرگ در دوران انقلاب اشاره و بیان کرد: ایشان علمدار و پیشکسوت انقلاب اسلامی در استان همدان است که همواره قبل و بعد از  پیروزی انقلاب اسلامی روشنگری کرده و بیانات بسیار گهرباری داشتند که هیچ گاه فراموش نمی‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نفرت شدید آیت الله مدنی به منافقین را از ویژگی‌های بارز ایشان دانست و بیان کرد: همیشه گوشه چشم این عالم وارسته به خاطر نفرتی که به منافقین داشتند گریان بود و آن مدیریت و حرکت بزرگ و قهرمانانه ایشان وقتی که ارتش طاغوت به طرف تهران حرکت کرد بسیار تاثیرگذار بود و مانع از حرکت دشمن شد به طوری که به واسطه مدیریت بی‌نظیر ایشان از بسیاری از حوادث و اتفاقاتی که قرار بود در تهران رخ دهد جلوگیری شد.

وی به بیان اینکه در سالگرد عملیات انصار در منطقه هورالعظیم هستیم، تصریح کرد: این ایام سالگرد شهادت شهید حسن سرهادی خبرنگار شهید استان است که به این منظور مراسم یادواره شهدای رسانه‌ای استان نیز برگزار شد.

سردار مجیدی با بیان خاطراتی از جنگ هشت ساله دفاع مقدس به نقش آفرینی کارگران در این جنگ اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمن حمله وحشیانه خود را در تمام مراکز استان‌ها انجام می‌داد، شاهد بودم کارگرانی که در کارخانه‌ها مشغول به کار و فعالیت بودند سراسیمه و گریان به سوی کارخانه می‌دویدند تا به مجروحین کمک کنند و در این شرایط سخت مدیر کارخانه‌ای فریاد سر می‌داد که کارگران به سمت خط تولید حرکت کنند و اجازه ندهند کارخانه تعطیل شود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه مقاومتی که در دفاع مقدس داشتیم امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن وجود دارد، یادآور شد: بسیاری از افرادی که در این مراسم حضور دارند افرادی هستند که با سختی‌ها و با ناملایتی‌ها و مشکلاتی که در کارخانه‌ها داشتند با تمام وجود پای کار ایستادند و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات