امام جمعه جدید میانه معرفی شد

تبریز- آیین تودیع و معارفه امام جمعه میانه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار و طی آن سید سعید رشادی بعنوان امام جمعه جدید میانه معرفی و از زحمات هفت ساله حجت الاسلام عبدالله محمدی قدردانی شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۳۱
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان در این آیین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی ایشان را نمونه بارز یک انسان کامل، الگوی عملی اخلاق اسلامی و تجسم سیره نبوی خواند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با تصریح بر اینکه صفای نفس، آرامش روح، اطمینان قلبی، خالی بودن از هوا‌های نفسانی و اطاعت محض از رهبر کبیر انقلاب از ویژگی‌های برجسته آیت الله شهید مدنی بود، گفت: در پیروزی انقلاب و بعد از آن روشنگری‌های داهیانه ایشان برای اجتناب از طاغوت درون و بیرون برای مردم نقش بارز داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه ائمه جمعه، پدر معنوی شهر هستند و متعلق به گروهی خاص نیستند، گفت: هر جریانی که داخل انقلاب، پایبند به اصول انقلاب و پیرو ولایت فقیه باشد، امام جمعه باید دست نوازش سر او بکشد.

حجت الاسلام آل هاشم خطاب به جامعه روحانیت گفت: اگر برای مردم با دیدن روحانیون، پیامبر، دین، قرآن و اسلام تداعی شود، یعنی روحانیت کارش را درست انجام داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار