خبرهای داغ:

دفاع مقدس متعلق به همه است/ برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیازمند تنوع و خلاقیت‌اند

سردار مرادحاجتی گفت: تنوع و خلاقیت در برنامه‌های امسال موج می‌زند و به همین دلیل قصد داریم که این برنامه‌ها را به صورت میدانی در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی اهواز اجرا کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۰۹
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن حضور در فرمانداری اهواز با « سید احمد موالی زاده» فرماندار کلانشهر اهواز دیدار و در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اهواز گفت‌وگو کرد.

سردار مرادحاجتی در این دیدار گزارشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اهواز ارائه داد و اظهار داشت: تنوع و خلاقیت در برنامه‌های امسال موج می‌زند و به همین دلیل قصد داریم که این برنامه‌ها را به صورت میدانی در بوستان ها و مراکز فرهنگی اهواز اجرا کنیم.

وی افزود: اجرای این همه برنامه فرهنگی و هنری با رویکرد مردمی و مخاطب نسل نوجوان و جوان مستلزم بستری مناسب است که از عهده ما به تنهایی خارج است چرا که ما معتقدیم دفاع مقدس متعلق به همه است و همه نیز باید در این حوزه ما را همراهی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: نقش اهواز در دفاع مقدس به عنوان شهر مرکز تصمیمات مهم و فرماندهی جنگ نیز مغفول واقع شده و نیاز است در این خصوص نیز تولید محتوای لازم صورت بگیرد.

موالی زاده در ادامه به اهمیت برنامه‌های ارزشی و ارائه مطلوب آن‌ها به مخاطب امروز اشاره کرد و یادآور شد: کار در این حوزه خارج از فرآیند اداری باید به صورت دلی و عقیده ای انجام بگیرد که به دل مخاطب بنشیند.

وی افزود: آمادگی داریم تا همه دستگاه‌ها و نهادهای اهواز را جهت پیشبرد اهداف متعالی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این حوزه هماهنگ کرده و همراه کنیم تا تقویم اجرایی هفته دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن به انجام برسند.

در پایان مقرر شد جلسات مشترک دیگری جهت هماهنگی بیشتر و بهتر در فرمانداری اهواز برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها