بزرگان طوایف سیستان وبلوچستان در گفتگو با بسیج:

شخصیت و محبوبیت رهبر معظم انقلاب شرایطی را به وجود آورده که هر ایرانی آزاده‌ای آرزو زیارتش را دارد

عظمت، اقتدار، شخصیت کاریزماتیک و محبوبیت رهبر معظم انقلاب شرایطی را به وجود آورده که هر ایرانی آزاده‌ای آرزو دارد این بزرگوار را از نزدیک زیارت کند.
کد خبر: ۹۵۳۸۳۰۴
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

محمد بزی، یکی از بزرگان طایفه بزی در منطقه سیستان در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج در زاهدان اظهارکرد: سالها آرزوی دیدار با رهبر معظم انقلاب را داشته‌ام که خوشبختانه این امر در حال محقق شدن است و از اینکه قرار هست به زودی حضرت آقا را از نزدیک دیدار کنم سر از پای نمی‌شناسم.

محمد بزی ادامه داد: شوق و علاقه من برای دیدار با رهبر معظم انقلاب را نمی توان در واژه و جمله توصیف کرد.

وی عنوان کرد: عظمت، اقتدار، شخصیت کاریزماتیک و محبوبیت رهبر معظم انقلاب شرایطی را به وجود آورده که هر ایرانی آزاده‌ای آرزو دارد این بزرگوار را از نزدیک زیارت کند.

محمد شه بخش ادامه داد: روزگاری افتخار میزبانی حضرت آقا را داشتیم، مهمانی که توسط حکومت طاغوت به اجبار در بلوچستان آمدند اما این آمدن روزنه‌های امید به سوی روشنایی و رستگاری را در دل مردم غیور سیستان و بلوچستان ایجاد کرد.

وی گفت: با حضور حداکثری مردم در این مراسم؛ اتحاد، وحدت و همدلی مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان به گوش همگان خواهد رسید.

این معتمد طایفه شه بخش خاطرنشان کرد: قطعا حضور مرزبانان سیستان و بلوچستان در شرایط ملتهب کنونی که بدخواهان ایران و انقلاب در صدد آسیب زدن هستند، باعث افزایش بصیرت مردم و ارتقای سطح انسجام و همدلی ساکنان این خطه برای توسعه ایران، تامین امنیت ملی و حفط تمامیت ارضی کشور خواهد شد.

یکی از ساکنان زابل نیز اظهارکرد: از آنجا که ولایت فقیه نایب برحق مهدی موعود است، بنابراین دیدار با رهبر معظم انقلاب به مثابه دیدار با امام زمان (عج) است.

علی سنچولی تصریح کرد: اطاعت از فرمان نایب امان زمان (عج) از اوجب واجبات است، پس چه بهتر که این فرمامین، منویات و توصیه‌های دلسوزانه و پدرانه را از نزدیک و بدون واسطه از زبان خود حضرت آقا بشنویم.

وی افزود: وقتی که برنامه دیدار با مقام معظم رهبری نهایی شد، حس غیر قابل وصفی را تجربه کردیم از خدای منان طلب طول عمر برای مقام عظمای ولایت را دارم.

یکی از ساکنان دلگان نیز گفت: رهبر معظم انقلاب تلاش ها و زحمات زیادی برای حفظ ایران اسلامی از گزند دشمنان مردم ایران متحمل شدند. دیدار با ایشان و قدردانی از رنج هایی که برای ملت و کشور متحمل شدند، وظیفه هر انسان آزاده ای است.

مجید شهلی بر بیان کرد: دیدار با رهبر معظم انقلاب رویایی بود که به حقیقت پیوست. خواسته ما محقق شد و شیرین ترین رویایی که در ذهن ما بود که به حقیقت تبدیل شد.

وی اظهارکرد: امیدوارم ما به عنوان عضو کوچکی از جامعه سعی در رسیدن کشتی انقلاب با سکانداری بر حق رهبر معظم انقلاب به سرمنزل مقصود داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار