خبرهای داغ:

ولایتمداری و بصیرت؛ شروط لازم برای ثبات قدم در مسیر حق

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بصیرت، صبر و پیروی از ولایت فقیه از مؤلفه‌های ماندگاری و ثبات قدم در مسیر حق است.
کد خبر: ۹۵۳۸۳۰۳
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع پایوران ستاد نمایندگی ولی فقیه و ارتباط تصویری که با رده‌های استان سمنان در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، با گرامیداشت حماسه بزرگ حسینی و پیاده‌روی بزرگ اربعین، توفیق حضور در این مسیر را از الطاف خاصه الهی برشمرد و اظهار کرد: حسینی شدن مهم است، اما حسینی ماندن سخت‌تر و مهم‌تر از آن است و چه بسا افرادی بودند که در واقعه کربلا سراسر عمرشان در صف حق ایستادند، اما سرانجام برایشان عاقبت به خیری رقم نخورد و از مسیر حق خارج شدند.
وی ثبات قدم در مسیر حق را از مصادیق مؤمن واقعی برشمرد و گفت: برخی از خواص در طول تاریخ از کاروان ولایت جا ماندند و سیر در برهه‌های مختلف تاریخ و سرنوشت برخی از خواص گواه این موضوع است که پیروی از ولایت فقیه از جمله شروط عاقبت بخیری و ماندگاری در راه حق است.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در هنگام بروز فتنه‌ها و در شرایط سخت است که افراد جوهره ذاتی و اصلی خود را نشان می‌دهند و به عبارتی غربال می‌شوند.
حسینی دیباجی اظهار کرد: بصیرت، صبر و پیروی از ولایت فقیه از مؤلفه‌های ماندگاری و ثبات قدم در مسیر حق است.
وی با اشاره به در پیش بودن مناسبت‌های مختلف همچون هفته دفاع مقدس و هفته وحدت افزود: بهترین زمان و فرصت مناسب برای جهاد تبیین فرصت مغتنم هفته دفاع مقدس و هفته وحدت است و سخنوران در مجالس و مراسم‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود، به درستی استفاده کنند.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز دشمنان برای ضربه زدن به ما برنامه‌ریزی جدی دارند و ما باید با آمادگی کامل و همه جانبه در مقابل فتنه‌گری و دسیسه‌های مختلف دشمنان حضوری هوشمندانه و مقتدر داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار