مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله تاکید کرد

ترویج هنر انقلابی، رسالت اصلی بسیج هنرمندان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله ترویج هنر انقلابی را رسالت اصلی هنرمندان بسیجی عنوان و تصریح کرد: آثار هنری  تربیت نسل آینده تأثیر بسزایی دارد.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۹۶
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی امیری مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله در دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز این سازمان با تاکید بر نقش هنرمندان در امیدآفرینی و تزریق امید به جامعه گفت: دشمنان با بهره‌گیری از زبان هنر به دنبال ترویج ابتذال و کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه هستند لذا با الگوپذیری از هنر متعالی و در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری می‌توان در آگاهی بخشی و تزریق امید در جامعه کمک کرد.

وی افزود: سپاه و بسیج رسالت ذاتی خود را کمک به دولت در جهت نیل به اهداف نظام اسلامی می‌داند، به تبع آن سازمان بسیج هنرمندان این مهم را در کمک به نهادهای فرهنگی و هنری با شعار هنرمند متعهد و هنر متعالی دنبال خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله ترویج هنر انقلابی را رسالت اصلی هنرمندان بسیجی عنوان و تصریح کرد: آثار هنری  تربیت نسل آینده تأثیر بسزایی دارد و به‌عنوان ابزاری در مقابل تهاجم فرهنگی اثرگذار خواهد بود.

امیری با اشاره به نقش هیئت اندیشه‌ورز گفت: هیئت اندیشه‌ورز ماهیتی نخبگانی و تصمیم‌‌سازی دارد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدات هنری و برگزاری دوره‌های آموزش هنری اهم اقدامات بسیج هنرمندان است که تحقق آنان منوط به همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی است.

در این جلسه دکتر مصطفی مشایخی به عنوان رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج هنرمندان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار