نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد

تبلیغات اسلامی، موتور محرک برنامه‌های فرهنگی و مذهبی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جامعه یکی از اولویت‌های سازمان تبلیغات باید باشد.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۹۴
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در دیدار با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان مرکزی لزوم توجه به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جامعه را یکی از اولویت‌های سازمان تبلیغات عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود این نهاد مقدس با همکاری دیگر دستگاهای فرهنگی اقدامات ارزنده‌ای در استان انجام دهند.

وی برپایی پیاده‌روی اربعین حسینی را یک کار بزرگ فرهنگی دانست و افزود: باید نقاط ضعفی که امسال در این مراسم باشکوه بود را رفع و نقاط مثبت آن را تقویت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام پایانی ماه صفر قرار داریم، سازمان تبلیغات با برنامه ریزی‌های دقیق به دنبال برگزاری مناسبت مذهبی ویزه این ایام باشد تا مردم بتوانند به خوبی از این فرصت باقیمانده طلایی این ماه بهره‌مند شوند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی استان مرکزی اقدامات بسیار خوبی در حوزه بانوان، شبکه‌سازی اقشار تاثیرگذار و جوانان داشته است، گفت: حضور بانوان در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی بسیار اهمیت دارد و می‌توانند در بسیاری از مسائل اجتماعی به عنوان بازوی توانمند تبلیغات اسلامی باشند و در همین راستا هم باید از فضای مجازی قافل نباشیم.

وی افزود: با توجه به شروع سال تحصیلی مبلغین و روحانیون حضور در مدارس را بیشتر کنند و برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو تلاش کنند تا افراد اصلح و کارآمد برای خدمت در جامعه حضور پیدا کنند.

در این دیدار حجت‌الاسلام فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد مقدس در استان ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار