برگزاری اولین یادواره 146 شهید کارمند سیستان و بلوچستان

اولین یادواره 146 شهید کارمند و روز قشر بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان همزمان با گرامیداشت هفته دولت در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۹۳
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، در این یادواره که با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی، کارکنان دستگاههای اجرایی و خانواده معظم شهدا برگزار شد، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای کارمند گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور متجلی شد و مطالعه آثار و پیامدهای این فرهنگ نیاز به تامل و تفکر فراوان دارد.

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی افزود: پیام شهدا به خصوص شهدای کارمند خطه سیستان و بلوچستان، به فعلیت رساندن ظرفیت های این استان و توجه به پیشرفت های این خطه از کشور است و نخبگان باید پرچمدار این پیشرفت ها باشند.

وی بیان کرد: مبدا جنگ ترکیبی در دنیا، جمهوری اسلامی ایران می باشد که در دوران دفاع مقدس توسط ملت ایران اجرا شد و جهانیان نیز بر این موضوع باور دارند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در ادامه ضمن اشاره به مسائل موجود در استان گفت: خلا گزارش دهی و اطلاع رسانی در این استان وجود دارد که با جهاد تبیین باید این مسئله را حل کنیم.

رضا شریفی افزود: نگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کار و حمایت از دولت ها معطوف شده است و بخصوص در رابطه با دولت سیزدهم که علاوه بر حمایت، به تمجید این دولت نیز پرداخته است.

وی عنوان کرد: مزیت دشمنان جمهوری اسلامی نسبت به کشور ما، فقط در فضای مجازی خلاصه می شود، چرا که دشمن در حوزه گفتمانی حرفی برای گفتن ندارد و در حوزه جنگ سخت نیز نمی تواند با ملت ایران مقابله کند و در نتیجه در فضای مجازی به شایعه پراکنی و نشر سخنان دروغ می پردازد.

در ادامه از کتاب یادنامه شهدای کارمند استان سیستان و بلوچستان با نام "جاودانه ها" رو نمایی و از خانواده معظم شهدای کارمند استان سیستان و بلوچستان و مدیران و فرماندهان پایگاههای مقاومت دستگاههای اجرایی که بیشترین همکاری و تعامل با این یادواره را داشتند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات