آغاز رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور

آیین افتتاحیه رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور با حضور سردار کفیل مسئول مرکز راهبردی اقشار بسیج در جوار مرقد شهید سلیمانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۶۲
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت آیین افتتاحیه رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور صبح امروز و با حضور سردار کفیل مسئول مرکز راهبردی اقشار بسیج، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد‌ حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان برگزار شد.

نابودی دشمن به برکت مجاهدت‌های شهید سلیمانی رقم خورده است

سردار فضل‌الله کفیل مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در آیین افتتاحیه رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دولت، اظهار داشت: در کشور قریب به 15هزار شهید کارمند داریم.

وی با تبریک هفته دولت به همه خادمان و خدمتگزاران نظام اسلامی، گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو الگو و دو اسوه و نمونه بارز مدیر تراز اسلامی هستند.

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور با بیان اینکه امروز دولت انقلابی با یک رویکرد جدید منشأ تحولات و خدمات زیادی در جامعه است، ادامه داد: امروز همه مدیران ما در جمهوری اسلامی خود را خادم مردم می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه امروز در کنار تربت پاک شهید سلیمانی و دیگر شهدایی که در این گلزار شهدا آرمیده‌اند حضور داریم، گفت: ما باید از دستاوردهای شهدا نام ببریم و امروز ما در نظام اسلامی مهمان سفره شهدا هستیم.

کفیل با اشاره به اینکه شهدا با نثار خون خود فرهنگ ایستادگی و مقاومت را به ما آموختند، تصریح کرد: امروز همین فرهنگ مقاومت لرزه بر دنیای استکبار و در راس آن آمریکا انداخته است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید را تاریخ به خوبی مطالعه و بررسی کرده و آن را با شرایط امروز مقایسه کنیم، ادامه داد: نباید روز جولان رژیم صهیونیستی در منطقه فراموش کنیم؛ روزی که شعار حاکمیت و تسلط نیل تا فرات را سر می‌داد و امروز در چه شرایطی است.

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور با بیان اینکه نباید فراموش کرد روزهایی را که دنیا استکبار و در راس آن آمریکا با یک هیئت پوشالی سران کشورها را جابه‌جا و نظام‌های سیاسی را تعیین می‌کرد و امروز در چه شرایطی قرار دارد، گفت: شرایط امروز منطقه و جهان، دستاوردهای خون شهدای ما به ویژه شهدای مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه استکبار امروز نه قدرت مقابله و ایستادگی در برابر جمهوری اسلامی را دارد و نه می‌توان در برابر دستاوردهای ما بی‌تفاوت باشد، افزود: دوگانه مرگباری که مقابل استکبار قرار دارد، نشانه افول و نابودی آنها است که به برکت مجاهدت‌های حاج قاسم و حرکتی است که در جهان اسلام آغاز کرد، رقم خورده است.

کفیل با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی رمز موفقیت ما است، ادامه داد: تا قبل از شهادت بعد واقعی و گوهر نهفته وجودی شهید سلیمانی را نمی‌شناختیم و هر چه زمان می‌گذرد به قسمت‌هایی از ساحت وجودی شهید سلیمانی پی می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه چهل و اندی سال مجاهدت، مقاومت، ایستادگی و جهاد و اخلاص و خداباوری حاج قاسم را حاج قاسم کرد، گفت: شهید سلیمانی به معنای واقعی خود را فدایی مردم می‌دانست.

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور با بیان اینکه حاج قاسم جمهوری اسلامی ایران را حرم اعلام کرد و امروز ما باید حافظ این حرم باشیم، تصریح کرد: دشمن با همه ناکامی‌ها و آسیب‌هایی که دیده، دست از دشمنی بر نمی‌دارد و هر روز به دنبال فتنه‌ای جدید است.

وی با اشاره به توطئه جدیدی که سال قبل دشمنان آغاز کردند، افزود: دشمنان در جنگ ترکیبی سال گذشته به دنبال به زانو در آوردن مردم و نظام بودند اما مردم ما با مقاومت خود دشمنان را ناکام گذاشتند.

کفیل با بیان اینکه باید دستاوردهای گسترده نظام اسلامی و افول دشمنان برای جامعه تبیین شود، گفت: جهاد خدمت‌رسانی امروز نیاز کشور، نیاز مردم و پاسخ به جنگ ترکیبی دشمن است.

وی با تاکید ‌بر اینکه امروز خدمت به مردم یکی از وظایف اساسی مدیران و مسئولان است، ابراز داشت: امروز ما یک دولت انقلاب خدمتگزار داریم و می‌توانیم با مشکلات مقابله کرده و مشکلات را از پیش روی مردم برداریم.

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه بسیج خود را یاور دولت در خدمتگزار مردم و تحقق دولت اسلامی می‌داند، بیان کرد: دولت اسلامی از مسیر کمک و خدمت به مردم می‌گذرد؛ مدیر ما نباید پست میز خود مستقر و منتظر مراجعه مردم باشد؛ مدیران باید به سراغ مردم بروند.

وی با بیان اینکه میز جهادی خدمت یعنی ارتباط تنگاتنگ مردم و مسئولان، گفت: مسئولان باید در صحنه مشکلات مردم را شناسایی کنند و گروه‌های جهادی یک فرهنگ است که باید گسترده شود.

سپاه و بسیج در جهت خدمت‌رسانی به مردم در میدان حضور دارد

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دل‌ها شهید سلیمانی و شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: سپاه و بسیج در همه دولت‌ها با هر رویکردی، خارج از نگاه گروهی و حزبی در جهت خدمت‌رسانی به مردم حضور دارد.

وی با بیان اینکه اکنون نیز در دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی، بسیج کارمندان مانند سایر اقشار تکلیفش در خدمت به مردم است، گفت: امروز در کل کشور در راستای فعالیت‌های قرارگاهی و جمعی در نقاط کم‌برخوردار و آسیب‌دیده، مناطقی شناسایی و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حضور بسیجیان در رزمایش سراسری گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان در استان کرمان را در منطقه اندوهجرد اعلام کرد و گفت: در شهداد، تکاب و گلباف نیز قبلاً توسط بسیج و سپاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی، فعالیت‌های جهادی انجام شده است.

وی با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از هفته دولت با عنوان "دولت مردم، کارآمدی و پیشرفت عادلانه"، گفت: اعزام تیم‌های بسیج مختلف در اقشار بیست و دوگانه، تهیه و توزیع بسته‌های لوازم تحریر، برپایی کلاس‌های تقویتی، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی از جمله برنامه‌های این رزمایش است.

سردار نظری با بیان اینکه لذتی که در رفع مشکل و گره‌گشایی از کار مردم و کارخانه‌ها وجود دارد در هیچ کار دیگری نیست، بیان کرد: تا زمانی که مردم نیازمند خدمت‌رسانی باشند با کمک دستگاه‌های اجرایی در کنار آنها هستیم.

افتتاح و کلنگ زنی 1100 پروژه در استان کرمان

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در هفته دولت امسال  بیش از هزار و 100 پروژه با اعتبار 27 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی به رشد اقتصادی 4.3 درصدی دولت سیزدهم با وجود همه مشکلات نیز اشاره کرد و گفت: کاهش رشد نقدینگی به 25 درصد رسیده که در کاهش تورم موثر است.

استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان در سال گذشته رتبه نخست جذب سرمایه‌گذاری خارجی و رتبه چهارم در کاهش نرخ بیکاری در کشور را کسب کرد، ادامه داد: استان کرمان در یک سال اخیر در حوزه فضای کسب و کار  15 پله ارتقا یافته که بسیار ارزشمند است.

ارسال نظرات