خبرهای داغ:
الگو باشیم؛

تمام هدف و تلاش من این است بتوانم با تولیداتم به مردمم کمک کرده باشم

امروز خبرنگار بسیج به سراغ یک تولید کننده انیمیشن رفته است که با هم آن را می‌خوانیم.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۷۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

خودتان را معرفی کنید و درباره کار خود، برای ما توضیح دهید؟

مجید اردا زاده از شهر زنجان هستم و  ۱۶ سال است که در حوزه انیمیشن که فعالیت دارم، پروژه‌های متعددی؛ برای کشور‌های خارجی و شرکت‌های داخلی تولید کرده‌ام و در حال حاضر مشغول ساخت انیمیشنی با موضوع فرهنگی و موضوعات روزمره در حوزه مخاطب کودک، برای کشور عراق می‌باشم. همچنین یک پروژه واقعیت افزوده پزشکی در دست ساخت است.


تا بحال چند انیمیشن از کار‌های شما در سینمای کشور و یا تلوزیون به نمایش در آمده است؟

برای صدا و سیما تا کنون پروژه‌ای انجام ندادیم، پروژه‌ای که در حال حاضر دارد کار می‌شود یک پروژه سینمایی، سریالی است.

بیشتر تولیدات ما ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای است برای شرکت‌های مختلف که به صورت واسطه انجام می‌شد؛ ما سال پیش شرکت را تاسیس کردیم تا محصولات کار‌های تولیدی به اسم شرکت خودمان باشد، با نام شرکت « سها کوشان نامور » در حال حاضر ۶۰۰ دقیقه انیمیشن دو بعدی در حال تولید است. همچنین دو قرارداد جدید با ارگان‌های دولتی و غیر دولتی بستیم که سریالی است که ۴ یا ۵ ماه دیگر پیش تولیدش انجام خواهد شد.


هدف شما از ساخت انمیشن با موضوعات روز و فرهنگی چه بوده است؟

دغدغه من این بود که تولیدات فرهنگی و آموزنده برای مخاطبم داشته باشم و همچنین علاقه خیلی زیادی برای تولید کار‌های مذهبی دارم، تمام هدف و تلاش من این است بتوانم با تولیداتم به مردمم کمک کرده باشم.

اکثر مردم با تولیدات شما آشنا نیستند و شناختی ندارند شما چطور می‌توانید این را به مردم بشناسانید از کجا باید به آن دسترسی داشت؟

بیشتر تولیدات ما برای خارج از کشور انجام می‌شد که سال پیش ما شرکت را داخل ثبت کردیم و ۳۰ اندی نیرو با ما همکاری دارند، تا از این طریق فعالیت هایشان را با نام شرکت خود به مردم بشناسانیم و رشد کنیم فعلا راه زیادی در پیش داریم؛ در دو سال گذشته شرکت منادیان بصیرت با ما خیلی همکاری کرد با حمایت‌های مهدی جعفری جوزانی مسول این شرکت توانستم شرکت را در دانش بنیان ثبت کنیم و با کمک‌های مهدی جعفری جوزانی به این نقطه رسیدیم.

تازه شروع کاری ماست و انشالله مردم در آینده خیلی نزدیک شاهد کار‌های فاخر ما هستید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار