خبرهای داغ:

خدمات درمانی به بیش از ۳۶ هزار نفر در مرز چذابه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از ۲۷ مردادماه، ۳۶ هزار و ۵۲۸ نفر جهت دریافت خدمات درمانی به پایانه مرزی چذابه مراجعه کردند.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۷۵
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حبیب حی‌بر گفت: از ساعت ۸ صبح جمعه ۲۷ مردادماه تعداد ۳۶ هزار و ۵۲۸ نفر جهت دریافت خدمات درمانی به درمانگاه مرزی دانشگاه و مواکب درمانی و پایگاه‌های سیار متعلق به ارگان‌های دیگر مستقر در پایانه مرزی چذابه مراجعه کردند.

او می‌گوید: از این تعداد، ۲۰ هزار و ۹۲۱ نفر به درمانگاه مرزی و اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردند که تعداد یکهزارو ۱۸۲ نفر از مراجعین جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان‌های پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعزام و نوزده هزار و ۷۳۹ نفر با دریافت خدمات درمانی در محل و حال مساعد، ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: تعداد ۷۳۵ نفر به سالن سرد دانشگاه مستقر در مرز چذابه مراجعه کردند و در صورت نیاز جهت تثبیت و پایداری حال عمومی به درمانگاه مرزی ارجاع داده شدند.

اوگفت: مجموعا تعداد چهارده هزار و ۸۷۲ نفر به پایگاه‌های سیار درمانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی، بسیج دانشجویی، هلال احمر، ارتش و بنیاد مستضعفان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۱ نفر اعزام و چهارده هزارو ۷۱۱ نفر در محل درمان و مرخص شدند.

از ابتدای ماه صفر تا پایان مراسم اربعین نیرو‌های بهداشتی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با استقرار در مرز چذابه به ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی پرداختند

ارسال نظرات
پر بیننده ها