امام جمعه پیشوا:

مردم پیشوا در روز شهادت امام رضا(ع) سنگ تمام بگذارند

امام جمعه پیشوا: مردم پیشوا از سال های قبل بهتر برای زائرین امام رضا علیه السلام سنگ تمام بگذارند.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۶۳
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در خطبه های نمازجمعه ۱۷ شهریور بیان کرد: امروز قوی ترین قدرت و ابرقدرت عالم حضرت سیدالشهدا علیهم السلام است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با هیات دولت از این دولت تمجید کردند ما هم در تریبون نمازجمعه و از طرف مردم به دلیل کارهای بزرگ و زیربنایی و بین المللی و دراز مدت و طولانی مدت این دولت که در حال انجام است واقعا تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: قراردادهای بین المللی و منطقه ای و روابط بین المللی که در سراسر دنیا در حال انجام است انصافا بی نظیر است کارهای زیربنایی که مردم بعدها حس می کنند که چه کارهای بزرگی در این دولت انجام گرفته است.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: وقتی پیشرفتی حاصل می شود این پیشرفت سر سفره مردم باید دیده بشود مردم باید خدمات دولت را حس کنند و ببینند متاسفانه دولت رسانه قوی ندارد این همه کار در کشور انجام می شود و دیده نمی شود چرا این همه دشمن سواستفاده می کند چون رسانه نداریم و این همه خدمات را نشان نمی دهیم.

وی افزود: این همه پیشرفت و تعالی و قدرت کشور در عرصه های مختلف اما مردم نمی بیینند در بحث رسانه ضعیفیم در بحث این که ثمره این پیشرفت ها سر سفره مردم بیاید باز هم ضعیف هستیم انشالله دولتمردان همت کنند و به آن زندگی عالی متعالی انسانی و دینی ایرانی برسیم.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: در روز شهادت امام رضا ما پیشوایی ها میزبان زائران رضوی هستیم از تمام شهر و روستاهای اطراف و هم جوار به پابوس حضرت جعفربن موسی الکاظم علیه السلام میایند

وی افزود:سال گذشته بسیار عالی برگزار شد مردم پیشوا میزبانی کردند خدمات دادند موکب های فراوانی از میدان بسیج ورامین تا میدان شهید اردستانی پیشوا برپاشد امسال نیز برنامه ریزی شده و در روز شهادت ما آمادگی کامل داریم.

وی ادامه داد: مردم پیشوا از سال های قبل بهتر برای زائرین امام رضا علیه السلام سنگ تمام بگذارند مردم حضور پرشور داشته باشند از صبح روز شهادت مردم پیشوا حرکت کنند موکب داشته باشند پذیرایی کنند ما هرچه داریم به برکت اهل بیت و امامزاده جعفر علیه السلام در این شهر و دیار است اینها هویت ما هستند ما اگر این هویت ها را کنار بگذاریم چیزی برایمان نمی ماند ان شاالله امسال هم بتوانیم میزبان خوبی برای زائرین امام رضا و امامزاده جعفر علیه السلام باشیم.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار