خبرهای داغ:
تابش خبر داد

توزیع ۱۸۰۰ بسته فرهنگی به مادران زائر در غرفه فرهنگی موکب آیت الله بهاری

همدان-مسئول غرفه فرهنگی موکب آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار از توزیع بیش از یک هزار و ۸۰۰ جوراب نوزادی و بسته فرهنگی به مادران زائر در غرفه فرهنگی موکب آیت الله بهاری(ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۰۴
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
توزیع ۱۸۰۰ بسته فرهنگی به مادران زائر در غرفه فرهنگی موکب آیت الله بهاری

مریم فرخی تابش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: در قسمت فرهنگی موکب آیت الله بهاری (ره) وظیفه ما، ارائه محصولات فرهنگی به زائرانی است که در حال رفت یا در حال برگشت هستند.

وی از برپایی مکانی به عنوان استراحتگاه مادر و کودک خبر داد و گفت: ما در کنار غرفه فرهنگی جایگاهی را ویژه مادران و کودکان زائرین در نظر گرفتیم که زائرین مادر ضمن حضور در این غرفه و رفع خستگی به ما انرژی می‌دهند تا هرچه بیشتر به خدمت بپردازیم .

مسئول غرفه فرهنگی موکب آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار ادامه داد: در کنار ایستگاه فرهنگی بانوان، همچنین ایستگاه نقاشی برای سرگرمی کودکان و زائران کوچک حسینی ترتیب داده شده که در آن کودکان به هنر نقاشی با دو موضوع  حسینی و در راستای جمعیت می‌پردازند و به نقاشی‌ها هدایا و جوائزی اهدا می‌شود.

وی از توزیع بیش از یک هزار و ۸۰۰ جوراب نوزادی و بسته فرهنگی به مادران خبر داد و گفت: جوراب‌هایی با محتوایی از زبان نوزاد تهیه شده و به عنوان نذر فرهنگی به مادرانی که آرزو دارند صاحب بچه شوند، هدیه داده می‌شود و همچنین از تراکت‌ها و بروشورهایی که در راستای جمعیت و افزایش جوانی ترتیب داده شده بود به مادران و پدران جوان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار