خبرهای داغ:

ناتوانی دشمن برای مقابله با زیبایی‌ها و عظمت راهپیمایی اربعین حسینی

امام جمعه اهواز گفت: دشمن توان مقابله با زیبایی‌ها و عظمت راهپیمایی اربعین حسینی ندارد و تلاش می‌کند ضعف‌ها کوچک را بزرگ جلوه دهد.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۹۴
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ۱۷ شهریورماه در مصلای مهدیه امام خمینی اهواز به خدمت رسانی خالصانه و عاشقانه اقشار و گروه‌های سنی مختلف اعم از؛ خردسال، پیر و جوان به زائران راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: باید این رفتار به عنوان یک الگو در همه مردم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در پیچ حساس تاریخی، بارسنگینی بر دوش صالحان قرار دارد و باید آن را به مقصد برسانند، افزود: باید زیبایی‌ها و عظمت اربعین حسینی برجسته‌تر شود.

حجت الاسلام و المسلیمن ادامه داد: دشمن توانایی مقابله با عظمت مراسم باشکوه راهپیمایی میلیونی و جهانی اربعین حسینی را ندارد، به همین دلیل نقاط قوت را ضعیف جلوه کرده و نقاط ضعف را برجسته می‌کند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر دستاورد‌های قابل توجه نظام جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند در حوزه‌های مختلف، این دستاورد‌ها و نقاط قوت را پنهان کرده و به برجسته سازی برخی چالش‌های موجود بپردازد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستاورد‌های اربعین حسینی می‌گوید: زائران باید بعد از تجربه کردن این سفر، اخلاق و رفتار سیدالشهدا (ع) را سرلوحه زندگی شخصی خود قرارداده و در مواردی از جمله رعایت حجاب نیز تحول ایجاد شود، چون عاشورایی‌ها و اربعینی‌ها بی‌تفاوت نیستند.

وی گفت: عاشقان حسینی پس از بازگشت از سفر اربعین حسینی، باید به رفتار قبل و بعد خود توجه داشته باشند و خودشان را محک بزنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار