روز اربعین؛

بازدید فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) از اتوبوسهای مستقر در پایانه برکت

کد خبر: ۹۵۳۷۸۱۸
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام عصر امروز15 شهریور در بازدید از اتوبوس های مستقر در پایانه برکت و پایانه شهید سلیمانی مهران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سرور سالار شهیدان ویاران با وفایش در مهران گفت:  در روزهای اربعین سپاه با آمادگی‌ها که ازقبل ایجاد کرد، در حوزه امنیت بهداشت درمان تغذیه و اسکان ترابری در واقع با یک آمادگی صددرصدی ورود نمود و تقریباً تمام سامانه‌های ما در مرز مهران در قالبی با عنوان قرارگاه امیرالمؤمنین (ع) آماده شد.

وی در خصوص بازگشت زائرین گفت:سپاه هزار دستگاه وسیلهٔ نقلیه ،500 دستگاه مربوط به شرکت جوان سیر ایثار خودروهای سپاه اتوبوس ومینی بوس‌های از مراکز سپاه های سراسر کشور به مرز مهران اعزام‌شدن که به‌محض ایجاد بحران در پایانه بنا به تشخیص دوستان آنها را پای‌کار میاوریم.

سردار شاکرمی عنوان کرد: در حوزه درمان یک بیمارستان صحرایی کامل با تمام تجهیزات نیروهای متخصص برپا نموده‌ایم تا برگشت آخرین زائرین در پایانه مستقر می‌باشد.

 وی بااشاره به اسکان زائران گفت:  در حوزه اسکان بیش از 40 هزار نفر شبانه در مهران و سایر شهرستان‌های عقبه جهت اسکان زوار در جهت تأمین غذا و تغذیه آماده نموده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نکات امنیتی که در دستور کار مجموعه‌های امنیتی نظامی انتظامی مخصوصاً سپاه در دستور کار بود که الحمدلله سپاه با حضور صددرصدی پای‌کار بود و اینکه در پایان زائرین به امید خدای متعال در سلامت امنیت کامل به شهرهای مقصدشان بازگردند.

 

  

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار