خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام غفاری:

اربعین حسینی، پیروزی جریان مقاومت بر جنگ شناختی دشمن است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه اربعین حسینی، پیروزی جریان مقاومت بر جنگ شناختی دشمن است، گفت: شاهد بر این پیروزی، استیصال یزید در مقابل روشنگری اهل بیت (ع) بود.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۰۷
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

حجت‌الاسلام محمد غفاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: در جریان حرکت کاروان امام حسین (ع) به سمت کربلا و در نهایت قیام عاشورا و شهادت حضرت و یاران باوفای ایشان آنچه ظاهر قضیه بود شکست جریان مقاومت حسینی و پیروزی طرف مقابل یعنی یزیدیان بود، بنابراین از همان ابتدا عده‌ای چون نگاه دنیایی داشتند حضرت را سفارش به عدم مقابله با بنی امیه و توجیه به سازش می‌کردند.

وی افزود: با گذشت ۴۰ روز از واقعه عاشورا و حرکتی که از طرف اهل بیت امام‌ حسین (ع) انجام گرفت دستگاه  تبلیغاتی و جنگ شناختی دشمن خنثی شد و جریان مقاومت حسینی در نهایت امر بر جنگ شناختی دشمن پیروز شد و خط بطلانی بر دستگاه دشمن کشیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه اربعین حسینی، پیروزی جریان مقاومت بر جنگ شناختی دشمن است، تصریح کرد: شاهد بر این پیروزی، استیصال یزید در مقابل روشنگری اهل بیت (ع) و دستور او برای بازگرداندن محترمانه آنها به مدینه بود.

وی با ذکر روایتی از امام صادق (ع) درباره زیارت اربعین افزود: هدف از شهادت امام حسین (ع) مقابله با جنگ شناختی دشمن بود و تفکری که در مقابل تفکر حسینی ایستاده بود با محاسبه غلط گرفتار سراب شد.

غفاری ادامه داد: امروز هم دشمن یزیدی با جنگ شناختی سعی در گمراهی و به جهالت کشاندن جوانان و دیگر اقشار مردم دارد که با جهاد تبیین و صبر استقامت مردم قهرمان ایران به مقصود خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار