خبرهای داغ:

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در روستا‌های کم برخوردار بخش سردشت دزفول

واکسیناسیون رایگان بیش از ۶ هزار نوبت سرم دام بر علیه بیماری‌های واگیر دار دامی در روستا‌های کم برخوردار بخش سردشت دزفول انجام شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۰۶
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان محسن ورجاوند رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: دومین اردوی جهادی دامپزشکی در روستا‌های کم برخوردار بخش سردشت متشکل از ۶ اکیپ دامپزشکی دزفول با همکاری بخشدار سردشت و بخش خصوصی و ارگان‌های مرتبط در روستا‌های ماهوربرنجی سفلی، ماهور برنجی علیا و میدان بمدت یک روز برگزار گردید.

او می‌گوید: در این اردوی جهادی دامپزشکی واکسیناسیون رایگان بیش از ۶ هزار نوبت سر دام بر علیه بیماری‌های تب برفکی و بروسلوز در جمعیت دام سنگین و سبک به همراه واکسینه نمودن سگ‌های گله بر علیه بیماری هاری صورت پذیرفت.

رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: در این اردوی جهادی، نسبت به انجام معاینه و ویزیت رایگان دام‌ها و برگزاری کلاس ترویجی تب کریمه کنگو و هاری اقدام گردید.

به گفته او بالغ بر ۲۰۰۰۰ متر مربع اماکن دامی و بیش از ۶ هزار راس دام سبک مورد سم پاشی قرار گرفتند.

او می‌گوید: این اردوی جهادی، با هدف کنترل و پیشگیری از بروز بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان، بهبود تولیدات دامی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دامپزشکی به صورت ضربتی و در کمترین زمان ممکن در مناطق هدف برگزار گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار