خبرهای داغ:
زیوری خبر داد

برپایی موکب‌های اربعینی توسط پایگاه‌های بسیج حوزه شهید مبارکی همدان+تصاویر

همدان-فرمانده حوزه شهید مبارکی همدان از برپایی موکب‌های اربعینی توسط پایگاه‌های تابعه حوزه شهید مبارکی همدان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۳۵
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

حبیب زیوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، از برپایی موکب بزرگ اربعینی «سردار شهید همدانی» به همت بسیجیان پایگاه شهید بابایی خبر داد و اظهار کرد: این موکب از روز شنبه ۱۱ شهریور ماه تا روز اربعین در میدان فرودگاه همدان برپا است و خدماتی از قبیل پذیرایی، مکانیک خودرو، اسکان، خدمات درمانی، پیرایش آقایان و...  به زائران ارائه می‌دهد.

وی افزود: دو موکب بزرگ دیگر نیز با عنوان موکب «بی بی زینب» و موکب «شهدای جورقان» واقع در ورودی امزاجرد و شهر جورقان از آغاز ماه صفر به همت بسیجیان پایگاه‌هایمقاومت بسیج انصاراله، سیدالشهدا، شهید بهشتی و اهالی منطقه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

فرمانده حوزه شهید مبارکی همدان عنوان کرد: این موکب‌ها هم اکنون در قالب ارائه خدماتی از قبیل پذیرایی، پخت نان تازه، توزیع غذا، ایجاد نمازخانه، محل اسکان و استراحت، ایجاد باجه ارائه ارز اربعین و توزیع سیم کارت رایگان تا پایان روز اربعین در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند.

وی تاکید کرد: از آنجایی که همدان طبق آمار عبور زائران یکی از  ورودی‌های زیارتی مهم اربعین محسوب می‌شود و از طرفی برپایی این مواکب که به نام اهل بیت(ع) انجام می‌شود برکات فراوانی را برای افراد و جامعه به دنبال دارد، شایسته است خدمت‌رسانی به زائران به شکل مطلوب انجام شود.

زیوری با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از موکب‌ها و بررسی مشکلات آنها خاطرنشان کرد: امیدواریم طبق بازدیدهای صورت گرفته برای شناسایی مشکلات موجود، برای رفع آنها و برپایی هرچه بهتر این موکب‌ها در سال‌های آتی برنامه‌ریزی شده و خدمات مطلوب‌تری به زائران ارائه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار