خبرهای داغ:

نقش پشتیبانی بهداد در قالب حمایت‌های بهداشتی و درمانی

معاون بهداد فراجا گفت: بهداری و بیمارستان فرماندهی انتظامی خوزستان اقدامات و خدمات‌رسانی خوبی به زوار وکارکنان انتظامی مستقردرمرز شلمچه انجام داده اند.
کد خبر: ۹۵۳۷۳۱۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سردار دکتر "هادی شیرزاد" ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اربعین حسینی و خدا قوت به کارکنان پرتلاش فراجا اظهار داشت: بهداد فراجا در ایام اربعین حسینی نقش پشتیبانی از زحماتی که همکاران ما در فراجا می‌کشند را در قالب حمایت‌های بهداشتی و درمانی دارد.

معاون بهداد فراجا عنوان داشت: این ایام ویژه است و به قول سردار رادان، فراجا به ۲ دسته تقسیم می‌شوند یک گروه جز زائران امام حسین (ع) و گروه دیگر کسانی هستند که به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند و ثواب هر دوی آن‌ها مساوی است و ان‌شاءالله مورد قبول درگاه خداوند منان باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد اقدامات بسیار خوب معاونت بهداد استان خوزستان در مرز شلمچه بودیم، تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی و اینکه یکی از عوارض گرما و پیاده‌روی میزان کمبود آب و یا خستگی ناشی از پیاده‌روی است که خوشبختانه بهداد و بیمارستان فرماندهی انتظامی خوزستان اقدامات و خدمات‌رسانی خوبی انجام دادند.

سردار شیرزاد با اشاره به اینکه هر ساله بایستی ایده‌های جدیدتری برای بهبود خدمات رسانی داشته باشیم، عنوان داشت: یکی از اهداف حضور مسئولان انتظامی در مرز‌ها این است که از نزدیک شاهد موضوعاتی که نیاز به تقویت دارند باشند و بتوانیم این راهپیمایی عظیم را سال آینده با کیفیت بهتر برگزار و نقش بهتری را ایفا کنیم.

معاون بهداد فراجا خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در ماموریت اربعین حسینی علی رغم زحمات شبانه روزی همه آن‌ها راضی و خوشحال هستند و این ناشی از اثر روحی روانی این راهپیمایی بزرگ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار