خبرهای داغ:
سردار «مرادحاجتی» در جمع زائران اربعین:

مسیر اربعین به قدس ختم می‌شود و جاده ظهور به پایان می‌رسد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: قدر قدم‌های خود را در این مسیر بدانید. این مسیر بزودی به قدس ختم می‌شود و جاده ظهور به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۳۷۱۷۳
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در مرز‌های شلمچه و چذابه ضمن بازدید از مواکب در جمع زائران کربلای معلی قرار گرفت.

وی در جمع زائرین اظهار داشت: خیلی از جوانان برومند این سرزمین خون دادند تا این مسیر امروز با این امنیت و آسایش در اختیار ما قرار بگیرد.

سردار مرادحاجتی افزود: همه باید به نیت یک شهید راهی کربلا شویم تا با خون کسانی که این مسیر را به روی شیعیان جهان گشودند تجدید عهد و پیمان کنیم. جوانانی که ۸ سال تمام نوحه خواندند و آرزو کردند «کربلا، کربلا، ما داریم می‌آییم».

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خطاب به جوانان زائر گفت: قدر قدم‌های خود را در این مسیر بدانید. این مسیر بزودی به قدس ختم می‌شود و جاده ظهور به پایان می‌رسد.

وی یادآور شد: هر کدام از شما باید یک رسانه برای تبلیغ این حرکت جهانی باشید، چون امپراطوری رسانه‌ای غرب و استکبار به شدت بزرگترین پیاده روی معنوی جهان را بایکوت خبری کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها