خبرهای داغ:

خدمت به زائران حسینی تضمین کننده برکت دنیا و آخرت

فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با مدیر پایانه شلمچه کشور عراق گفت: هر اندازه که به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت کنیم خیر و برکت برای دنیا و آخرت ما تضمین می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۹۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار احمدرضا رادان در دیدار با سرلشکر "ابراهیم شرهان ساعدی مدیر پایانه شلمچه کشور عراق اظهار داشت: هر اندازه که به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت کنیم، خیر و برکت برای دنیا و آخرت ما تضمین می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در چند روز آینده احتمال دارد شاهد افزایش تردد زوار باشیم، افزود: از همکاری دست اندرکاران در بخش گذرنامه و همه کسانی که امکان تسهیل تردد زائران را فراهم کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور در این دیدار ضمن دعوت از مدیر پایانه شلمچه کشور عراق، همکاران و خانواده‌های آنان برای سفر به ایران بعد از راهپیمایی اربعین بیان داشت: برای شما آرزوی موفقیت می‌کنیم و انشاالله که همیشه در مسیر خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین باشید.

سرلشکر ابراهیم شرهان ساعدی مدیر پایانه شلمچه کشور عراق با بیان اینکه آمادگی افزایش و استقبال زائران را داریم، افزود: تمام افراد حاضر در این پایانه در غالب یک مجموعه واحد، یک هدف را دنبال می‌کنند و آن این است که زائران به سلامتی به کربلای معلی تشریف ببرند و به وطن‌شان بازگردند.

وی با تاکید به خدمت رسانی به زائرین گفت: خدمت به زوار برای دنیا و آخرت ما تاثیرگذار است و نه تنها در داخل پایانه بلکه خارج از پایانه با جان و دل به خدمات رسانی برای زائران اباعبدالله حسین (ع) ادامه می‌دهیم.

مدیر پایانه شلمچه کشور عراق در پایان این دیدار تصریح کرد: نه تنها امسال بلکه هر ساله کمک‌های شما بسیار ملموس و خیلی خوب است و من این تعامل و همکاری را به مسئولان کشور عراق اعلام کردم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار