خبرهای داغ:

جشنواره مالک اشتر نماد تشکراز فرماندهان ومدیران زحمتکش سپاه وبسیج است

حوزه مقاومت بسیج رمضان وحوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر موفق به کسب موفق ترین رده در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر شدند.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۸۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خرمشهر ششمین جشنواره مالک اشتر درسالن همایش منطقه آزاد اروندشهرستان خرمشهربا حضور سردار دکترخادمی ریاست محترم سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزارگردید.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت ؛جشنواره مالک اشتر نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است و توسل به خداوند متعال، عمل صالح، تفکر ولایی و جهادی و در کنار مردم بودن رموز موفقیت سپاه و بسیج است و منطق سپاه در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است.

 

سرهنگ لویمی افزود؛ اتصال به قرآن و کلام ولایت فقیه و در کنار مردم به بزرگی انقلاب اسلامی عمل می‌کند و به فضل الهی گام دوم انقلاب فصل درخشش ملت ایران در همه ابعاد و گام بلند در راستای رشد و تعالی کشور و افول سلطه گران در برابر انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد؛ این جشنواره که مزیّن به نام صحابی بزرگ مالک اشتر، چهره درخشان اسلام و یاور بصیر و فداکار حضرت امیرالمومنین (ع) است، نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج شده است.

درپایان ضمن تشکر از همه ی خادمان و زحمت کشان پاسدار و بسیجی ناحیه خرمشهر فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج رمضان و حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه زهرا"س" بعنوان موفق ترین فرمانده هان ناحیه خرمشهر برگزیده شدند وتوسط سردار خادمی از آنان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار