استاندار مرکزی گفت: بزرگترین سرمایه دولت امید و اعتماد مردم است که در ۱۰ سال گذشته آسیب دیده و اینک مهمترین پروژه دولت سیزدهم ترمیم امید و اعتماد مردم است.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۷۷
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی چندمنظوره شهید سلیمانی روستای راونج با تاکید بر عزم جدی دولت بر رفع مشکلات و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به منظور خدمت‌رسانی به مردم گفت: بسیاری از مسائل ریشه طولانی دارند اما حتی اگر عامل ایجاد آن‌ها هم نبوده باشیم به دستور رئیس جمهور موظف به پیگیری و حل مشکلات هستیم.

وی افزود: نمی‌توانیم همه مشکلات را یک شبه برطرف کنیم کما اینکه یک شبه به وجود نیامده اما تعهد می‌دهیم برای حل آن‌ها یک ساعت توقف نداشته باشیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: شتاب‌ پروژه‌ها در استان مشهود است و در هفته‌های اخیر پروژه‌هایی افتتاح شد که طول عمر آن‌ها ۱۴ تا ۱۶ سال بود.

مخلص‌الائمه بزرگترین سرمایه دولت را امید و اعتماد مردم دانست و گفت: بزرگترین سرمایه دولت امید و اعتماد مردم است که در ۱۰ سال گذشته آسیب دیده و اینک مهمترین پروژه دولت سیزدهم ترمیم امید و اعتماد مردم است.

وی خاطرنشان کرد: کار عقب افتاده زیاد است و وظیفه داریم بی‌منت تلاش کنیم و اگر مردم کنار دولت نباشند گام‌های کوچک ما به گام‌های بلند ختم نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار