خبرهای داغ:
خبر خوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛

صدور مجوز پذیرش دانشجو ایرانی در دانشکده داروسازی سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: مجوز پذیرش دانشجوی ایرانی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان صادر شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۸۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران از آغاز و صدور مجوز پذیرش دانشجو از داخل کشور (ایرانی) به صورت روزانه در دانشکده داروسازی این دانشگاه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اولین دوره پذیرش دانشجو در رشته داروسازی در دانشکده داروسازی دانشگاه برای دانشجویان بین‌الملل در سال 1400 صورت پذیرفت، افزود: با توجه به مجوزهای صادره از شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای نخستین بار دانشکده داروسازی دانشگاه موفق به اخذ مجوز پذیرش دانشجوی ایرانی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: برای این دانشکده از آغاز سال تحصیلی جدید 1403-1402،  20 سهمیه دانشجو  در نظر گرفته شده که شامل  14 دانشجو به صورت عادی و 6 دانشجو به صورت شهریه پرداز است که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری امسال گنجانده شد.

رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران حوزه آموزش دانشگاه و دیگر کسانی که در به دست آمدن این موفقیت نقش داشتند، کسب این دستاورد را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مردم عزیز تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: با همت، همراهی و همدلی بیش از پیش، دوشادوش یکدیگر در راستای نیل به سوی چشم‌انداز و اهداف این دانشگاه گام برداریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار