اعضای بدن خواهر شهید در مشهد به ۸ بیمار دیگر جانی تازه بخشید

خانوادۀ معزز شهدا همیشه منشاء خیر و برکت برای ملت غیور ایران اسلامی هستند و این بار غنای فرهنگِ ایثار و از خودگذشتگی از جنس دیگری جلوه نمود و اعضای بدن خواهر شهید علیمردان مبتلا به مرگ مغزی در مشهد به ۸ بیمار نیازمندِ عضو، جانی دوباره بخشید.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۷۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴
اعضای بدن خواهر شهید در مشهد به ۸ بیمار دیگر جانی تازه بخشید

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، خانوادۀ معزز شهدا همیشه منشاء خیر و برکت برای ملت غیور ایران اسلامی هستند و این بار غنای فرهنگِ ایثار و از خودگذشتگی از جنس دیگری جلوه نمود و اعضای بدن خواهر شهید علیمردان مبتلا به مرگ مغزی در مشهد به ۸ بیمار نیازمندِ عضو، جانی دوباره بخشید.

فرماندهان حوزه 6 خواهر و برادر ناحیه مقاومت بسیج بلال مشهد به همراه مدیر فرهنگی و مسئول دفتر بسیج خواهران این ناحیه، برای دیدار و عرض ادب مهمان مادر شهید علیمردان بودند.

مهمانان حاضر با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و همچنین تسلیت درگذشت خواهر شهید علیمردان از اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه خانوادۀ معزز شهید قدردانی نمودند.

مادر شهید علیمردان با ابراز خرسندی از حضور و توجه به شهداء گفت: شهداء امانت هایی بودند که تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی شد که نباید آرمان ها و اهداف والا و ارزشمند آن لاله های سرخ به فراموشی سپرده شود.


وی از اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه فرزند خود(خواهر شهید) سخن گفت و افزود: این اقدام با رضایت خود و فرزندان آن مرحوم انجام شد تا ۸ عضو بدنش به ۸ بیمار نیازمند عضو اهدا شود و باعث زندگی دوباره به همشهریان خود گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار