خبرهای داغ:
امام جمعه محمدیه در دیدار بخشدار و مدیران بخش محمدیه؛

دولت انقلابی سیزدهم، دولت در میدان است

دولت انقلابی سیزدهم، دولت در میدان است
 امام جمعه محمدیه در دیدار بخشدار و مدیران بخش محمدیه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت بیان کرد: دولت انقلابی سیزدهم دولت در میدان است. 
کد خبر: ۹۵۳۶۱۵۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین آقاحسینی امام جمعه محمدیه در دیدار بخشدار و مدیران بخش محمدیه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت بیان کرد: دولت انقلابی سیزدهم دولت در میدان است. 

وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر افتخار، الگو و اسوه مسئولین هستند. رهبر معظم انقلاب فرمودند ناامیدی و خستگی ممنوع، حرکت مسئولین باید جهادی باشد. دولت انقلابی سیزدهم بصورت شبانه روزی، خالصانه و با تمام وجود در وسط میدان است.

امام جمعه محمدیه اظهار کرد: تغییرات مدیریتی اخیر در استان و انتصاب یک فرماندار انقلابی امید بخش است، در استان و در شهرستان و بویژه بخش محمدیه اقدامات بسیار خوبی آغاز شده است.

مدیران در نمازجمعه ها حضور پررنگی داشته باشند

وی افزود: ملتی که عاشورا و محرم دارد ناامید و خسته نمی شود، رهبر انقلاب فرمودند به قله نزدیک می شویم و سختی ها در حال سپری شدن است. با اقدامات و تدابیر خوب دولت سیزدهم، گشایش ها در راه است و این پیوستن به پیمان های شانگهای و بریکس برای مردم مبارک است.

حجت الاسلام آقا حسینی اضافه کرد: مدیران در نمازجمعه ها حضور پررنگی داشته باشند، تکیه گاه مسئولین، مردم هستند؛ وقتی مردم می بینند بخشدار و سایر مدیران در کنارشان نشسته اند دلگرم و امیداور می شوند.

مردم بخش محمدیه شاهد اقدامات عمرانی امیدوار کننده در آغازین روزهای سومین سال دولت سیزدهم هستند

محسن آخوندی بخشدار محمدیه در این دیدار امام جمعه محمدیه بیان کرد: در آغازین روزهای سومین سال دولت سیزدهم، مردم بخش محمدیه شاهد اقدامات عمرانی خوب و امیدوار کننده ای هستند شهرها و روستاهای بخش با مدیران خوب و متحدی که دارد، با کمترین چالش مدیریتی مواجه است.

وی گفت: مردم به اقدامات میدانی و مثبت دولت آیت الله دکتر رئیسی آگاهند و می دانند با وجود سختی ها در حال ایجاد گشایش های اقتصادی است.

آخوندی عنوان کرد: مدیران بخش محمدیه با اتحاد خوبی که دارند، فعالیت های عمرانی و اقتصادی خوبی را آغاز کرده اند که در شهرها و روستاها شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه ها خواهند بود

بخشدار محمدیه اطهار کرد: در روستاهای بخش، پروژه های آبی، مخابرات ، طرح های هادی و غیره کام مردم را شیرین خواهد کرد. شهرداری ها پروژه های خوبی در حال اجرا دارند که به رضایتمندی عمومی منجر خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار