خبرهای داغ:
قیاسی خبر داد

ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به مناسبت هفته دولت در نهاوند

همدان-رئیس اداره دامپزشکی نهاوند از ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به مناسبت هفته دولت در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۱۳
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

 دکتر میثم قیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، طرح انجام واکسیناسیون دامپزشکی رایگان برای جمعیت دامی عشایر ارائه می‌شود.

وی افزود: به همین منظور اکیپیی متشکل از دامپزشکان، کارشناسان و تکنیسین‌های دامپزشکی در قالب اردوی جهادی در راستای ارائه خدمات به مناطق دور افتاده و محروم شهرستان اعزام می‌شوند.

رئیس اداره دامپزشکی نهاوند گفت: اجرای طرح واکسیناسیون تب برفکی علیه جمعیت دامی عشایر منطقه، واکسن هاری برای سگ‌های گله، ارائه برنامه‌های آموزشی و بهداشتی دام از جمله خدماتی است که در این اردوی به دامداران ارائه می‌شود.

وی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام (بیماری CCHF  و بروسلوز) با هدف ارتقای سطح آگاهی دامداران و ارائه‌ مشاوره به جامعه هدف در راستای فعالیت‌های دامپروری از دیگر اقدامات دامپزشکی شهرستان در هفته دولت است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند در پایان افزود: به طور قطع فعالیت‌های دامپزشکی می‌تواند به مردم در زمینه پیشگیری از بیماری‌های خطرناک دامی و مشترک بین انسان و دام خدمات رسانی کند که در نتیجه آن صیانت از سرمایه دامی و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه تحقق خواهد یافت.

ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به مناسبت هفته دولت در نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار