مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

افتتاح 6 پروژه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان در هفته دولت

زنجان -مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت:6 پروژه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اعتبار 100 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۶۰
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

افتتاح 6 پروژه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سید حسن حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به برخی پروژه‌های این اداره‌کل اظهار کرد: ۶ پروژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در ایام هفته دولت با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه بند کنترل سیل و رسوب رضا آباد، تصریح کرد: این پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و با هدف کنترل سیل و رسوب و کاهش خسارات آن به باغات و تاسیسات زیر بنائی پایین دست ساخته شده است، همچنین پروژه بند کنترل سیل و رسوب بهرام بیگ با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال احداث شده و در این ایام افتتاح خواهد شد.

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: پروژه‌های بند سنگ و ملاتی سهرورد، زاغه‌لو و بلند پرچین به ترتیب با اعتبار ۳۰، ۱۸ و ۹ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد که با هدف کنترل سیل و رسوب و تقویت منابع آب احداث شده‌اند.

این مسئول با اشاره به پروژه آبگرمکن خورشیدی ابراهیم آباد، خاطرنشان کرد: هدف از ساخت این پروژه تبدیل سوخت‌های فسیلی به انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر است که با اعتبار ۷ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار