خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دولت؛

۱۳طرح برق رسانی در شهرستان کارون به بهره برداری رسید

- مدیر امور برق شهرستان کارون گفت: ۱۳طرح برقرسانی این شهرستان همزمان با هفته دولت با اعتبار ۱۷۶میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۳۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمدرضا علیپور در آئین بهره برداری از طرح‌های شرکت توزیع نیروی برق اهواز در شهرستان کارون اظهار کرد: از جمله اقدامات هفته دولت در این شهرستان می‌توان به نصب ۲۲ دستگاه ترانس، ۱۱ هزار و ۹۰۱ متر شبکه فشار متوسط، ۱۱ هزارو ۵۸۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب ۳۷۵ اصل پایه در مناطق مختلف شهری و روستایی اشاره کرد.

 

وی افزود: احداث شبکه برق اسلام آباد شرق به طول سه هزارو ۸۸۰ متر و نصب ۵۶ اصله پایه، نصب ۲ دستگاه ترانسفورماتور، احداث یک هزارو ۲۰۰ متر شبکه، نصب ۲۷ اصله پایه در شهرک نور، تقویت ولتاژ با نصب یک دستگاه ترانس در روستای غزاویه کوچک، احداث یک و نیم کیلومتر شبکه برق، نصب چهار دستگاه ترانسفورماتور در روستای امام حسین(ع) و روستای عمیره، نصب ۶ دستگاه ترانسفورماتور در قلعه چنعان، نصب سه هزارو ۴۷۰ متر کابل فشار ضعیف و ۱۴۰ اصله پایه و... بخشی از اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

 

مدیر امور برق شهرستان کارون افزود: احداث شبکه و نصب ترانس در روستاهای ابوناگه، روستای عماشیه، کوی سه شکاره، کوی خزامی روبروی تالار سیمرغ، جاده شیرین شهر، کمربندی قلعه چنعان، مهدیس منازل علوم پزشکی تعاونی ۶۴ شیرین شهر، تعاونی ۶۲ شیرین شهر نیز از دیگر پروژه های بهره برداری شده در این شهرستان است.

 

 

سعید کعبی در آئین بهره برداری از پروژه‌های برق به مناسبت هفته دولت در شهرستان کارون ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: در دولت سیزدهم مردم شهرستان کارون شاهد تغییرات بسیار مناسبی در حوزه‌های خدمات عمومی، سطح شهر، رفع آب گرفتگی معابر و فاضلاب انجام شده است.

 

فرماندار شهرستان کارون با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی و دریافت اعتبارات آلایندگی نمونه بازر اقدامات دولت سیزدهم است، گفت: در بحث تامین برق و انرژی پروژه‌های بسیار خوبی در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: در دولت مردمی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف نظام وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم و در این راستا در بحث تامین انرژی، توسعه شبکه برق و خدمت رسانی به مردم اقدامات موثر و خوبی انجام شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار