خبرهای داغ:

لوله کشی و تعمیرات برق خانه ی خانواده نیازمند در رامهرمز به همت جهادگران بسیج سازندگی

جهادگران بسیجی گروه جهادی سربازان حضرت زینب سلام الله علیها، بصورت جهادی اقدام به لوله کشی و تعمیرات برق خانواده ای نیازمند در شهرستان رامهرمز نمودند.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۳۹
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز؛ مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز با اشاره به اقدامات همیشگی و خداپسندانه گروه های جهادی بسیج در شهرستان و این گروه فعال، از حضور گروه های جهادی بسیج در جهت رفع مشکلات خانواده‌ای کم‌ برخوردار و بی بضاعت شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات جهادگران گروه سربازان حضرت زینب (س) در این زمینه قابل تحسین است. 

 

برادر پاسدار علی محسنی ، مسئول بسیج سازندگی ناحیه رامهرمز در گفتگو با خبرنگار بسیج رامهرمز، به لوله کشی و برقکاری برای یک خانواده ای کم برخوردار خبر داد و گفت: جهادگران گروه جهادی سربازان حضرت حضرت زینب سلام الله علیها، در ایام ماه محرم و صفر عملکرد خیلی خوبی به همت جوانان بسیجی داشتند و تاکنون علاوه بر این خدمات، در زمینه های مختلف دیگر نیز خدمتگذار مردم شریف رامهرمز و حومه بوده و هستند.

 

محسنی همچنین بیان کرد: جهادگران لوله کشی آب داخل ساختمان و تجهیز آشپزخانه را تکمیل و برای این خانواده تعمیرات برق نیز انجام دادند. 

 

مسئول گروه جهادی سربازان حضرت زینب (س) گفت: مصالح مورد نیاز برای این عملیات جهادی به همت بسیج سازندگی ناحیه و کمک خیرین شهرستان تأمین شد.

لوله کشی و تعمیرات برق خانواده ای نیازمند در رامهرمز به همت جهادگران بسیج سازندگی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار