خبرهای داغ:

گرامیداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان در شوش دانیال (ع)

گرامیداشت روز پزشک و تجلیل از پزشکان با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی در مرکز بهداشت کوی سلمان فارسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۹۳
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی ضمن تبریک این روز از زحمات و تلاش های این عزیزان تقدیر نمود.

 

وی به حضور جهادی پزشکان در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: پزشکان جهادی همچون سایر بسیجیان با حضور در مناطق روستایی و محروم تسکینی بر درد افراد کم برخوردار خواهند بود.

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی نیر در این مراسم به برکات فعالیت های جامعه پزشکی در روستاها اشاره کرد و گفت: 

ویزیت رایگان و حضور جهادی در مناطق محروم سنتی حسنه و پسندیده هست که در ایجاد امید آفرینی نقش بسزایی دارد.

 

 

وی به برنامه های بسیج در خصوص محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: یکی از بازوان قدرتمند بسیج در جهت محرومیت زدایی پزشکان جهادی هستند که مطب و درمانگاه های خودشان را در شهر رها کرده و به مناطق محروم و بدون امکانات رفته و به محرومین خدمت می کنند.

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی تصریح کرد : نقش پزشکان در جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه پزشکی بین جوانان بی نظیر است.

 

 

وی با بیان اینکه دشمنان امروز به دنبال تضعیف مظاهر قدرت ما هستند خاطرنشان کرد: دشمن در بعد خدمات رسانی به دنبال تخریب نظام جمهوری اسلامی است چون رسالت نظام جمهوری اسلامی خدمت و تحقق جامعه اسلامی و به دنبال آن تمدن اسلامی است.

 

 

در پایان این مراسم از پزشکان و جامعه پزشکی مرکز بهداشت کوی سلمان فارسی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار