دبیر هیات کشتی بسیج کشور درگفتگو با بسیج:

از اهداف سازمان کشتی بسیج، پشتوانه سازی برای کشتی گیران رده‌های سنی بزرگسالان است

دبیر هیات کشتی بسیج کشور بااشاره به اینکه قهرمانان دنیا در مسابقات حضور دارند که نشان دهنده سطح کیفیت مسابقات کشتی بسیج است،گفت:از اهداف سازمان کشتی بسیج پشتوانه سازی برای کشتی گیران رده‌های سنی بزرگسالان است.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۷۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

از اهداف سازمان کشتی بسیج، پشتوانه سازی برای رده‌های سنی بزرگسالان کشتی است

خبرگزاری بسیج،فرزاد فعلی پیش از ظهر امروز در  حاشیه مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور که در سالن شهدای ۷ تیر تهران درحال برگزاری است،در گفتگو با خبرنگار ما،با اشاره به اینکه یکی از نکات حائز اهمیت این دوره از مسابقات کشتی بسیج، حضور کشتی گیران بسیار خوب است،گفت: یکی از اهداف سازمان کشتی بسیج،پشتوانه سازی برای کشتی گیران رده‌های سنی بزرگسالان است.

 دبیر هیات کشتی بسیج کشور  افزود: از وقتی سردار مسلمی این مسئولیت را برعهده گرفت تعاملات بسیار خوبی در کشتی کشور بوجود آمده و همکاری بسیار خوبی با رئیس فدراسیون کشتی کشور داشته است.

فعلی در ادامه با اشاره به کیفیت و کمیت این دوره از مسابقات ، خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات مختلف با مدیران و مسئولان، تصمیم بر این شد که این رقابت ها  به صورت زنده از رسانه ملی تقدیم بینندگان شود.

به گفته دبیر هیات کشتی بسیج کشور قهرمانان دنیا در این مسابقات حضور دارند که نشان دهنده سطح کیفیت مسابقات کشتی بسیج است.

فعلی در ادامه با تصریح بر اینکه هیئت کشتی بسیج با تلاش های سردار مسلمی رونق خوبی گرفته است، اضافه کرد: خیلی از کشتی گیران قرار است در لیگ بسیج کشور حضور پیدا کنند و دراین مسابقات هم شاهد حضور  قهرمانان خوبی هستیم.

دبیر هیات کشتی بسیج کشور در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه فرهنگی در کشتی بسیج هم اشاره کرد و یادآور شد: تلاش می کنیم تا در حوزه فرهنگی کارهای خوبی صورت بگیرد.

فعلی گفت: در حوزه قهرمانان کارهای مختلفی از جمله اردوهای مختلف و  دوره های آموزشی برای تربیت داوران بسیجی، مربیان اخلاق مدار بسیجی برگزار خواهد شد.

دبیر هیات کشتی بسیج کشور خاطرنشان کرد:کشتی رشته پهلوانی است و کشتی گیران منش پهلوانی را  از مربیان یاد می گیرند و مطمئنا نگاه آینده هیات کشتی بسیج بر این است کلاس های دانش افزایی و مربی گری برگزار و بتواند در حوزه اخلاقی، فرهنگ پروری و قهرمانی کارهای خوبی انجام بدهد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار