شهادت هنر مردان خداست

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با صدور پیامی شهادت نیروی مرزبانی فراجا ستوان دوم «علی بیژنی» را در منطقه سروان تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۶۱
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با صدور پیامی شهادت نیروی مرزبانی فراجا ستوان دوم «علی بیژنی» را در منطقه سروان تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام سردار محسن کریمی آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِهِمْ یُرْزَقُونَ

بی‌شک امروز سربلندی، امنیت و استقلال سرزمین مقدس ایران اسلامی همواره مورد دسیسه خواهی معاندین و بیگانگان بوده و در مقابل مرزداری و حفظ و حراست از این مرز و بوم یقینا ایثار و از خودگذشتگی را در فضای جامعه حاکم ساخته است.

آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های مردان بی‌ادعایست که در گوشه گوشهٔ نقاط کشور از مرزها و تمامیت کشور و انقلاب اسلامی حراست می‌نمایند که برای این آرامش بهترین انسان‌ها از جان خود می‌گذرند تا امنیت برقرار گردد.

بار دیگر کوردلان و اشرار وابسته به سرویس‌های بیگانه در اقدامی ناجوانمردانه قصد تعرض به امنیت و آرامش منطقه سروان را داشتند که با دفاع جانانه مرزبانان مواجه شدند

اینجانب شهادت این مرزبان مجاهد و شجاع را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مردم شهید پرور و انقلابی استان مرکزی، شهرستان فراهان و شهر خنجین و همچنین کارکنان خدوم فراجا تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع بیش از پیش مرزهای اقتدار ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است علی بیژنی زیبا روز گذشته در حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل در منطقه سیب سوران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار