به مناسبت آغاز هفته دولت

مزار شهدای شهرستان بهاباد غبارروبی شد

تیموری افزود: با شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون پیمان می‌بندیم که خدمتگزار مردم و تلاش در انجام راه و هدف شهدا باشیم و در این راه الگوی ما راه و روش باز مانده از خون شهدا است.
کد خبر: ۹۵۳۵۵۶۷
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، درآئینی به مناسبت آغاز هفته دولت با حضورفرماندار، امام جمعه موقت، وجمعی از مسئولین وکارمندان ادارات ومعاونین فرمانداروبخشداران مزارشهدای هشت سال دفاع مقدس بهاباد غبارروبی وعطرافشانی شد ورسما برنامه‌های هفته دولت درشهرستان آغازشد.
در این آئین فرماندار شهرستان بهاباد با اعلام برنامه‌های هفته دولت درشهرستان درسخنانی با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس وامام شهیدان وگرامی داشت یاد وخاطره شهدای دولت شهیدان رجائی وباهنر برادامه راه شهدا تاکید کرد و اظهارداشت: مسوولان باید سیره عملی و رفتار شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند و به‌گونه‌ای رفتار کنند که مردم را به آینده امیدوار کنند.
علیرضا تیموری بیان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی برای مسوولان است و باید از این فرصت برای حل مشکلات و بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها بهره‌مند شد.
وی ادامه داد: شهدا، جانبازان و آزادگان جان خود را برای حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند و امروز وظیفه ماست تا یاد آنان را گرامی بداریم و قدردان آنان باشیم.
فرمانداربهاباد اضافه نمود:شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست کوردلان وطن فروش نه تنها خدشه‌ای در مسیر شکوفایی و بلوغ انقلاب اسلامی وارد نکرد؛ بلکه این بزرگواران با نثار خون خود پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر ساختند.
تیموری افزود: با شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون پیمان می‌بندیم که خدمتگزار مردم و تلاش در انجام راه و هدف شهدا باشیم و در این راه الگوی ما راه و روش باز مانده از خون شهدا است.
درادامه این ائین امام جمعه موقت بهاباد نیزدرسخنانی ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس ومدافع حرم وامنیت وشهدای دولت خصوصا شهیدان رجائی وباهنر افزود: امیدواریم صداقت، ساده زیستی، ولایت پذیری و خدمت رسانی این دو شهید والا مقام الگوی خوبی برای خدمتگزاران به مردم باشد.
حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی به ویژگی‌های شهیدان رجائی وباهنراشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر اخلاص در امور و کار برای خدا بود که همین امر موجب ماندگاری و ارزشمندی کار انسان در دنیا و آخرت می‌شود.
اخوان بهابادی تصریح کرد: ویژگی دوم شهیدان رجایی و باهنر انجام کار جهادی است و این دو شهید بزرگوار در همه ابعاد زندگی خود و در مسئولیت‌های مختلف، بخش قابل توجهی از زندگیشان را وقف خدمت به مردم می‌کردند و خستگی ناپذیر بودند.
در ادامه برگزاری این آیین غبارروبی و عطر افشانی حاضران با نثار گل، پاشیدن گل ناب محمدی (ص)، قرائت فاتحه و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس بهاباد ادای احترام کرده و با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید میثاق دوباره کردند و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهدای را گرامی داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار