خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید یونس فلاح ارض کاری در گفتگو با بسیج؛

خدمت رسانی به نیازمندان در تمامی عرصه‌ها

لیلا هادی پور سرشکه گفت: از سال ۹۸ تاکنون در تمام عرصه‌های خدمت رسانی به محرومین وافراد بی بضاعت فعالیت داشته ایم.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۰۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

 

خدمت رسانی به نیازمندان در تمامی عرصه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مسئول گروه جهادی شهید یونس فلاح ارض کاری در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به فعالیت این گروه جهادی در منطقه خالوباغ در لاهیجان استان گیلان افزود: هدف ازتشکیل این گروه جهادی، شناسایی و کمک به نیازمندان و محرومان است.

وی با اشاره به تشکیل این گروه جهادی در دوران شیوع ویروس کرونا در اسفند ۹۸ گفت: این گروه متشکل از ۴خانم و۲ آقا الحمدالله در تمام عرصه‌های خدمت رسانی به محرومان وافراد بی بضاعت از جمله در بخش‌هایی مثل، تهیه وتوزیع بسته‌های کمک معیشتی، تهیه جهیزیه، پرداخت کمک هزینه بیماران و هزینه تحصیل دانش آموزان نیازمند، کمک به ساخت منازل نیازمندان، آماده سازی لوازم التحریر در مهر با هدف توزیع بین دانش آموزان کم برخوردار، پرداخت ماهانه اجاره خانه نیازمندان، ذبح ۱۵ راس مرغ گوشتی در روز نخست هرماه قمری و توزیع آن بین نیازمندان و اشتغال آفرینی برای افراد جویای کار فعالیت دارد.

این فعال عرصه جهاد خدمت رسانی با تاکید بر اینکه همه این فعالیت‌های خداپسندانه با همکاری خیرین انجام می‌شود یادآور شد: درسال ۱۴۰۱تعداد ۹٠ بسته کمک معیشتی به ارزش تقریبی ۵۰میلیون تومان و نیز دو جهیزیه به ارزش ۴۰میلیون تومان وهمچنین ۹۰۰ پرس غذای گرم ویژه اطعام غدیر درلاهیجان توزیع کردیم.

وی قربانی ۴راس گوسفند به ارزش حدود ۱۷میلیون تومان در روز عید قربان و پرداخت ۶میلیون تومان برای عمل جراحی پسر خردسال و توزیع ۲۵ بسته لوازم التحریر به همراه کوله پشتی بین دانش آموزان نیازمند را از دیگر فعالیت‌های این گروه عنوان کرد.

این مسئول گروه جهادی در ادامه به تشریح فعالیت‌های این گروه در سال ۱۴٠۲پرداخت و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۳۶ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در عیدغدیر امسال با قربانی کردن ۳ راس گوسفند به ارزش۲۴میلیون تومان توانستیم ۹۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کنیم تصریح کرد: تعدادی جهیزیه برای تحویل به نوعروسان در حال آماده سازی است تا بعد از ماه صفر به این عزیزان تحویل داده شود.

لیلا هادی پور سرشکه، تهیه بسته‌های کمک معیشتی و توزیع آن بین خانواده‌های نیارمند قبل از سفر اربعین را از دیگر فعالیت‌های این گروه برشمرد و افزود: خوشبختانه طرح حضرت جوادالائمه (ع) به محله ما تعلق گرفته، اما تاکنون امکانات در نظر گرفته شده به ما تخصیص داده نشده است که از مسئولان مربوطه می‌خواهیم در این موضوع تسریع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار