مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

پنجمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در زنجان برگزار می‌شود

زنجان _ مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: پنجمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در زنجان برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۰۱
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

پنجمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در زنجان برگزار می‌شود

فیروزه پرگاریان در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به برگزاری این جشنواره در استان زنجان اظهار کرد: امیدواریم به همراه هنرمندان فیلم ساز در استان بتوانیم جشنواره خوب و اثربخشی و در شأن سینماگران استان برگزار کنیم.

وی از برگزاری پنجمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در زنجان خبر داد و گفت:این جشنواره در دو بخش آزاد و موضوعی برگزار می‌شود و در بخش آزاد تمام فیلم سازانی که در سطح استان فعال هستند و در این حوزه فعالیت می‌کنند، می‌توانند آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: تلاش برای رسیدن به فیلم و سینمایی مطلوب انقلاب اسلامی، کمک به تقویت و تثبیت نیرو‌های کارآمد بسیجی در حوزه فیلم و سینما، حمایت و پشتیبانی از هنرمندان و آثار متعهد به اهداف انقلاب اسلامی است.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه بسیج زنجان در ادامه تصریح کرد:ارزش گذاری و حمایت از فیلم‌های کوتاه مفید و موثر در گزارش تقویت تعمیق فرهنگ انقلاب اسلامی، جریان سازی فعال در میان مسئولان، هنرمندان، دست‌اندرکاران و فعالان عرصه فیلم کوتاه در جهت ارتقاء سطح علمی و فنی و هنری و رسانه آثار، تلاش موثر در جهت تحکیم پیوند میان فیلمسازان بسیجی و تلاش در جهت ایجاد فضای موثر برای تقویت حضور و ارتقاء کمی و کیفی نیرو‌های انقلاب اسلامی در عرصه فیلم و سینما رویکرد و راهبردی‌های جشنواره فیلم بسیج است.

این مسئول با اشاره به محور‌های موضوعی این جشنواره افزود:ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب، مقاومت و دفاع مقدس، انقلاب اسلامی «اهداف، آرمان‌ها، دستاوردها، مبارزات، رویداد‌ها، آسیب‌ها، تهدیدها»، انقلاب اسلامی و آینده آن مبتنی بر بیانیه گام دوم، جهاد تبیین، ایران مقتدر، تمدن نوین اسلامی ایرانی، انقلابی بودن و مدیریت جهادی، فرهنگ و تفکر بسیجی، جوانان و زنان در انقلاب اسلامی، رسانه‌ها و فضای مجازی، جنگ نرم و نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف، تهدید‌ها و اقدامات دشمنان داخلی و خارجی، مقاومت جهانی در برابر استکبار، رزمندگان بدون مرز و مدافعین حرم، بیداری اسلامی در منطقه و جهان و شعار اعلامی سال مهار تورم و رشد تولید محور‌های موضوعی این جشنواره می‌باشد.

مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خاطرنشان کرد:در مرحله استانی آثار برگزیده در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، فیلم کوتاه مستند، فیلم کوتاه پویانمایی، نماهنگ، فیلم کوتاه و و بخش ویژه «بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر خردسال» به جشنواره ملی ارسال خواهد شد.

پرگاریان با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند، عنوان کرد:پس از ارزیابی و داوری برگزیدگان به مرحله کشوری ارسال می‌شود و داوران برگزیدگان را در هفته بسیج اعلام و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در پایان گفت:علاقمندان می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری یا پستی به آدرس خیابان شیخ فضل الله نوری، جنب دارالقرآن، فرهنگسرای امام خمینی رحمت الله، سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان تحویل دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار