خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

تجلیل از نیم قرن خدمات ارزشمند مجاهد مخلص حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی در دامغان برگزار می شود

دامغان_ حجت الاسلام والمسلمین رستمیان امام جمعه دامغان از تجلیل نیم قرن خدمات ارزشمند مجاهد مخلص حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی همزمان با هشتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در دامغان خبر داد. 
کد خبر: ۹۵۳۴۴۲۵
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه دامغان در شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، از تجلیل و پاسداشت نیم قرن خدمات ارزشمند مجاهد مخلص و مدبر حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی همزمان با اجلاسیه مجاهدان در غربت در دامغان خبر داد.

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت خاطر نشان کرد: در هفت سال گذشته این اجلاسیه با حضور چهره‌هایی از جهان اسلام و مقامات کشوری و لشکری در شهرستان دامغان برگزار شد و امسال همزمان با ایام شهادت امام رضا (ع) هشتمین سال این اجلاسیه در مشهد مقدس برگزار می شود. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان در ادامه بیان کرد: حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی چهره‌ای مردمی و کمتر شناخته شده، اما مؤثر در شکل‌گیری جبهه مقاومت در منطقه و یار امام موسی صدر می باشد و به معنای واقعی کلمه در اندیشه، فرهنگ و روش امام خمینی (قدس سره) ذوب شده است. 

امام جمعه دامغان به سوابق ارزنده مبارزاتی و علمی این مجاهد نستوه اشاره کرد و گفت: شاگردان زیادی از جمله سید عباس موسوی دبیر کل سابق و سید حسن نصراله دبیر کل فعلی حزب الله لبنان از محضر این عالم اندیشمند بهره مند شده‌اند و وی مؤسس چندین مرکز اجتماعی - بیمارستان و مؤسسات عام المنفعه در سطح منطقه بودند و هستند. 

 حجت الاسلام و المسلمین رستمیان در پایان خاطر نشان کرد: حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی در روستای زرین آباد شهرستان دامغان متولد شده و قریب به نیم قرن در بیروت مشغول فعالیت‌های علمی و مبارزاتی است و بارها از طرف امام خمینی (رضوان الله علیه) و مقام معظم رهبری مورد تجلیل و تفقد قرار گرفته اند. 

وی افزود: امسال نیز در ٢۴ شهریور مصادف با شب شهادت امام رضا (ع) در یکی از برنامه‌های اجلاسیه شهدا در شهرستان دامغان از این عالم بزرگ تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، هشتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در تاریخ ۴ مهرماه که در تالار آستان قدس حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود، در کنار دیگر چهره‌های برتر جهان اسلام از این چهره شناخته شده دامغانی، در این همایش ملی با حضور سفرا و هیئت های پارلمانی از کشور های مختلف تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار