مراسم اختتامیه اردوهای راهیان نور در سلماس برگزار گردید

مراسم اختتامیه اردوهای راهیان نور سلماس با حضور مسئولین برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۳۴۳۷۴
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس؛ در آخرین روز از اعزام کاروانهای راهیان نور شمالغرب به منطقه عملیاتی حاجی جفان، آحاد مردم، رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی شهرستان سلماس با حضور در یادمان شهدای امنیت پایدار، یاد شهداء و ایثارگران را که در راه ایجاد امنیت پایدار تلاش بسیاری انجام داده اند را گرامی داشته و با آرمانهای شهداء تجدید میثاق کردند.

سرهنگ پاسدار جعفر کشاورزجانشین فرماندهی سپاه سلماس در این مراسم با تقدیر از همکاری همه خادمین راهیان نور شهرستان ، دستگاه های اجرایی و به ویژه عشایر منطقه که همکاری در جهت برپایی این یادمان کردند گفت: این امنیت به راحتی بدست نیامده است به برکت وجود رزمندگان و ایثارگران و خون پاک شهدای این مرز و بوم به دست آمده است.
جعفر کشاورز گفت: عملیات های زیادی در این شهر و منطقه صورت گرفته تا به امنیت رسیده ایم و جاده هایمان به جاده های مواصلاتی و امن تبدیل شده است ، و‌فراموش نمیکنیم که وجب به وجب این مناطق آغشته به خون شهداء و یادآور رشادت رزمندگان می باشد.

جانشین فرماندهی سپاه سلماس تصریح کرد: دشمنان تمام توان خود را در زمینه های جنگ شناختی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی، نرم  و سخت به کار گرفته اند تا ضرباتی را به کشورمان تحمیل نمایند اما در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت و ایثارگری اقشار مختلف جامعه، طرح هایشان با شکست مواجه شده و ایران مقتدر در قله های پیشرفت و تعالی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: دشمنان در تلاشند با تضعیف فرهنگ عفاف، حجاب و تلاش بر تغییر افکار جوانان، عفت جامعه را تحت تاثیر قرار داده و اگر در این مسیر موفقیت یابند فرهنگ، دین، ایمان و امنیت عمومی کشور را هدف قرار خواهند داد.

وی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت های فرهنگی اردویی و مناطق عملیاتی شهرستان سلماس که بستر مناسبی برای بیان رشادت های رزمندگان سلماسی و مجاهدان مهاجر در این خطه و انتقال فرهنگ جهاد وشهادت به نسل های آینده است، شهرستان سلماس آماده میزبانی از زائرین عزیز از سراسر استان و کشور  در یادمان شهدای امنیت پایدار می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار