خبرهای داغ:

نگاهی کوتاه به زندگی نامه شهید مفقودالاثر شهید گنجعلی فرطالبی از روستای تنگ چویل صیدون باغملک

کد خبر: ۹۵۳۴۰۶۳
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

شهید گنجعلی فرطالبی در سال ۱۳۳۸ در خانواده ای مستضعف در روستای محروم تنگ چویل دیده به جهان گشود ، دوران شیرین کودکی خود را در دامان مادری مومن و فداکار در خانواده ای سرشار از عشق به اهل بیت تربیت شد و از همان کودکی به فرایض دینی علاقه بسیار و نماز را اول وقت اقامه می کرد.

 

وی از نوجوانی علاقه زیادی به رفت و آمد به محافل مذهبی داشت و بیشتر از همه به بستگان سرکشی میکرد به طوری که این رفت و آمد و اهتمام وی به سرکشی ها و سرزدن ها به دوستان ، فامیل و ... در بین افراد خانواده محبوبیت خاصی به دست آورد و سرانجام در سال ۱۳۶۶ دفترچه اعزام به خدمت گرفت.

 

 دوران آموزشی را در تیپ دوم امام حسن مجتبی (بهبهان) سپری نمود و بعد از دوران تکمیلی آموزشی به جزیره مجنون خط مقدم جبهه به عنوان خدمه ضدهوایی اعزام شد و سرانجام این شیر مرد دفاع مقدس در چهارم تیرماه سال ۶۷ مفقود الاثر گردید و تا سال ۸۱ با حمله آمریکا به کشور عراق و رهایی زندانیان ایرانی از دست رژیم بعثی عراق هیچ گونه اثری از وی پیدا نشد و برابر اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران که گفته شده باید هر مفقود الاثری که آثاری از وی پیدا نشده بارگاهی در جوار همسنگرانش داشته باشد سرانجام در ۱۳۸۳/۸/۵ یادبودی با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان درگلزار شهدای باغملک برای وی بنا شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار