بازدید فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از گنجینه ایثار وشهادت اردکان

سرادر زارع کمالی به همراه سرهنگ امامی فرماندهی و حجةالاسلام فدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان از بخش‌های مختلف گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۳۴۰۲۲
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرادر زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به همراه سرهنگ امامی فرماندهی و حجةالاسلام فدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان از بخش‌های مختلف گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان بازدید کردند.
 فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان با تشکر و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه، گنجینه ایثار و شهادت اردکان را در نوع خود بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار داشت:این مجموعه از مهم ترین و ارزشمندترین کارهای فرهنگی استان یزد در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا است.
سردار زارع کمالی گفت:مسئولین باید قدردان زحمات این عزیزان باشندو در جهت حضور هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان و به خصوص دانش آموزان استان در این مجموعه تلاش کنند و نباید در استان یزد جوان و نوجوانی باشد که این گنجینه را ندیده باشد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان تصریح کرد:گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان می تواند الگوی خوبی برای کشور باشد تا برای پاسداشت مقام شهدا در همه استان ها نمونه ای از این مجموعه دایر شود.
 لازم به ذکر است که گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان از سال ۱۳۹۱ به منظور حفظ آثار و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای این شهرستان، معرفی سیره و سبک زندگی شهدای سرافراز و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه درمحل ساختمان سابق بیمارستان قلب واقع در خیابان آیت‌الله حائری اردکان دایر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار