خبرهای داغ:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه سیدجمال با جهاد دانشگاهی استان همدان

همدان-با حضور مهدی میرزاپور، رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان و صادق خزل پور، رئیس دانشگاه سیدجمال، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه سیدجمال و جهاد دانشگاهی امضا شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۶۸
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با حضور مهدی میرزاپور، رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان و صادق خزل پور، رئیس دانشگاه سیدجمال، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه سیدجمال و جهاد دانشگاهی امضا شد.

این تفاهم‌نامه بر اساس استفاده مشترک از ظرفیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه و جهاد دانشگاهی استوار بوده و در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت و کمک به افزایش توانمندی های مهارتی دانشجویان دانشگاه سیدجمال و جوانان شهرستان اسدآباد جهت ورود به بازار کار است.

جهاد دانشگاهی متولی انحصاری مجموعه‌ای از دوره‌های کارآفرینی نظیر «تکنسین دندانپزشک یا دستیار دندانپزشک و نسخه خوانی یا تکنسین داروخانه» و همچنین «تعمیرات تخصصی موبایل» است که براساس تفاهم نامۀ مذکور این دوره‌ها در دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی برای دانشجویان و جوانان شهرستان اسدآباد برگزار خواهد شد.

همچنین ۲۵ درصد تخفیف برای دانشجویان دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی و خانواده‌های آنها برای شرکت در این دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده است.

مهم‌ترین محورهای این تفاهم نامه شامل برگزاری دوره‌ها و سمینارهای آموزشی، تشکیل کارگروه‌های مجرب و بهره‌مندی از دانشجویان و اساتید در زمینه‌های آموزشی هر دو موسسه با تعیین مسئول پیگیری و اجرا، برگزاری دوره های مختلف آموزشی در راستای نیازهای طرفین، استفاده از توانمندی های علمی، تخصصی، فنآوری، آموزشی، فرهنگی و اجرایی طرفین، اجراء، نظارت و پایش پروژه‌های پژوهشی، آموزشی و کارآفرینی با بکارگیری امکانات، تسهیلات و خدمات طرفین، مشارکت در برگزاری همایش، سمینار و نشست‌های علمی و تخصصی مشترک، همکاری در زمینه توسعه اشتغال و کارآفرینی در سطح استان همدان، هم‌افزایی و استفاده از پتانسیل‌ها و امکانات طرفین، همکاری و مشارکت در صدور گواهینامه‌ها و مدارک آموزشی بر حسب نیاز است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار