فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه:

۳۰ تانکر هزارلیتری آب در بین محرومین چابهاری توزیع شد

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه گفت: باهدف محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات آب شرب مردم شهرستان چابهار تعداد ۳۰ عدد تانکر هزارلیتری در محرومین این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۶۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار اظهار کرد: باتوجه‌به بحران کمبود آب و خشکسالی مستمر چندساله در جنوب استان سیستان و بلوچستان که باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی روز مره و حتی کشاورزی و دامداری مردم منطقه شده آب‌رسانی به مناطق محروم و بی آب جزو برنامه‌های همکاران ما در قرارگاه جهادی امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رفع مشکل کمبود آب شرب به صورت موقت، باید ادامه داشته باشد، تصریح کرد: تازمانی که به صورت دائم مشکل آب شرب شهروندان نواری خط ساحلی رفع شود در تلاشیم با فعایت ها  جهادی بخشی از نیاز های مردم را تامین کنیم.

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع)، گفت: در راستای اجرای پروژه آبرسانی و به‌منظور استفاده از آب آشامیدنی بهداشتی در بین روستائیان و مناطقی که دچار تنش آبی هستند در «طرح سقا» به مناسبت ماه محرم تعداد ۳۰ عدد مخزن ذخیره آب ۱۰۰۰ لیتری ثابت در روستاهای نوار ساحلی شرق و غرب چابهار توزیع گردید.

وی ادامه داد: تعداد ۲ دستگاه تانکر کشنده چرخ‌دار ۱۵ هزارلیتری از اول محرم در هفته‌ای دو سرویس در روستاهای کم‌برخوردار نوار ساحلی شهرستان چابهار به‌صورت سقایی در حال ارائه خدمت‌رسانی به مردم عزیز ساحل‌نشین هستند.

نوذری با اشاره به اینکه اولویت مهم سپاه پاسداران خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است، تصریح کرد: با وجود گرمای طاقت‌فرسا و شرایط بحرانی که روستاهای ساحلی در آن قرار دارند، قرارگاه جهادی امام علی (علیه‌السلام) نیروی دریایی سپاه چابهار در عرصه خدمت‌رسانی و مردم‌یاری درحال‌خدمت رسانی بی‌منت است.

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) با بیان اینکه در فصل گرما نیازهای آبی مردم بیشتر از فصل‌های دیگر است، اظهار کرد: در تلاشیم که بتوانیم تا پایان فصل گرما خدمات آبرسانی را به‌صورت سقایی و توزیع مخزن ذخیره را در دیگر روستاهای نوار ساحلی شهرستان چابهار و کنارک به انجام برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار