مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا:

خبرنگاران، نقش مهمی در عرصه‌ جنگ ترکیبی دارند

تبریز-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان پیشقراولان عرصه‌ جنگ نرم، نقش مهمی نیز در عرصه‌ جنگ ترکیبی دارند.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۴۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، منصوره کیانی در  نشستی با خانواده شهید مدافع حرم؛ شهید عبدالهی با عنوان «روایت مهر»  با اشاره به ظرفیت رسانه‌ها و خبرنگاران افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین روایتگران عرصه دفاع مقدس، خاطرات خانواده‌ شهدا و رزمندگان بوده و می‌توانند با بیان لطیف و هنرمندانه خود بهترین بستر برای انتقال فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت به نسل جوان باشند.
وی با اشاره به این‌که نشست روایت مهر با هدف روایتگری خاطرات و دلتنگی‌های همسر و دختر شهید شهید عباس عبداللهی برگزار شده تا خبرنگاران فعال این حوزه به روایتگری برای نسل جدید در این رابطه بپردازند، تاکید کرد: این روایت‌ها باید بازگو شود تا نسل جدید باخبر شوند که آرامش و امنیت امروز جامعه‌ی ما به بهای خون مطهر شهدا و ایثار خانواده‌ی شهدا به دست آمده است.

خبرنگاران، نقش مهمی در عرصه‌ جنگ ترکیبی دارند
جمعی از اعضای موکب دختران انقلاب تبریز نیز در این نشست حضور داشتند و در پایان این نشست صمیمی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا از خبرنگاران فعال حوزه دفاع مقدس که آثار فاخری در این رابطه تولید کرده بودند با اهدای لوحی، قدردانی کرد.

خبرنگاران، نقش مهمی در عرصه‌ جنگ ترکیبی دارند

ارسال نظرات
آخرین اخبار