خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام یوسفی خبر داد

رقابت ۱۶۲۶ نفر در سی امین دوره مسابقات قرآن وعترت بسیج کبودراهنگ

همدان-مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ از رقابت یک هزار و ۶۲۶ نفر در سی امین دوره مسابقات قرآن وعترت بسیج شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۸۹
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری سی امین دوره مسابقات قرآن وعترت بسیج همزمان با سراسر کشور در شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد مهدی یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزار بسیج در کبودراهنگ از برگزاری سی امین دوره مسابقات قرآن وعترت بسیج همزمان با سراسر کشور در کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: مسابقات قرآن و عترت بسیج تلفیقی از آموزش و رقابت است که با فضل خداوند شاهد مشارکت حداکثری در این دوره از مسابقات هستیم.

وی هدف از برگزاری این رویداد قرآنی را انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن کریم به منظور رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برگزاری کلاس‌های قرآنی، ایجاد شور ونشاط و رقابت قرآنی در بین بسیجیان، شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم عنوان کرد.

مسئول تعلیم و تربيت سپاه ناحیه کبودراهنگ بیان کرد: ثبت نام این سری از مسابقات از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ مرداد ماه به صورت اینترنتی در بستر پرس لاین صورت گرفت.

وی افزود: این سری مسابقات قرآنی در ۴ سطح حوزه‌ای، ناحیه‌ای، استانی و کشوری در حال برگزاری است که در ۲۰ رشته و در مرحله ناحیه‌ای رقابت بین ۲۲ رشته است.

یوسفی با بیان اینکه رقابت به لحاظ سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال است، ادامه داد: در شهرستان کبودراهنگ در مرحله حوزه‌ای  در ۱۴ نقطه برگزار می‌شود که در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۱ مرداد ماه است و مرحله ناحیه‌ای رقابت بین رتبه‌های اول تا سوم هر رشته در تاریخ 9 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: در رشته‌های فردی یک هزار و ۴۲۷ نفر ودر رشته‌های خانوادگی ۲۵ خانواده و در رشته گروهی رقابت بین ۱۹ گروه صورت خواهد گرفت که در مجموع یک هزار و ۶۲۶ نفر رقابت خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات