مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان همدان:

برگزاری میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان همدان

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان همدان با تأکید بر برگزاری میز خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: ما هر چه داریم به برکت شهدا است.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۷۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در مراسمی با حضور علی سهرابی بیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و امیر ترکاشوند مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان همدان، تفاهمنامه همکاری بین سازمان بسیج ادارات و شرکت توزیع نیروی برق استان همدان امضاء شد.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان همدان در این مراسم اظهار کرد: این سازمان معین دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بوده و هر جا که نیاز باشد برای جلوگیری از خاموشی و بی‌آبی با تمام توان پای کار است.

امیر ترکاشوند با بیان اینکه فرماندهان بسیج نماینده این سازمان در ادارات هستند با تأکید بر اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف انرژی گفت: آب و برق نعمتی است که باید قدر بدانیم.

وی با تأکید بر برگزاری میز خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: ما هر چه داریم به برکت شهدا است بنابراین باید با خدمت‌رسانی مطلوب به مردم با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت بحث مدیریت مصرف برق به ویژه در فصل تابستان اظهار کرد: مردم با صرفه‌جویی در مصرف انرژی در پیک بار تابستان می‌توانند یاری‌گر خادمین خود در صنعت برق باشند.

علی سهرابی بیدار با اشاره به اثرگذاری فرماندهان بسیج در ادارات و سازمان‌ها افزود: ایثارگران و بسیجیان مسئولیت‌پذیر و مرجع هستند و سخن آنان اثرگذار است و می‌توانند در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف به ویژه در ادارات نقش مؤثری داشته باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: یادآوری مدیریت مصرف نیز امر به معروف است که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی موجب حفظ محیط زیست و منابع برای آیندگان و آسایش بیشتر مردم می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: امید است با اقدامات انجام شده برای مدیریت پیک بار تابستان در راستای خدمت رسانی مطلوب‌تر و رضایتمندری بیشتر مردم گام برداریم.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج ادارات استان همدان با شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در زمینه مدیریت مصرف برق و گذر از پیک سال ۱۴۰۲ در ادارات کل استان امضا شد.

گفتنی است؛ بر اساس این تفاهم بسیج ادارات با همه اعضای بسیج پایگاه‌های خود در ادارات نسبت به فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف صحیح برق در سراسر استان اقدام و الگوسازی مناسب برای رعایت و گذر از پیک سال ۱۴۰۲ خواهد داشت.

همچنین در این تفاهم اداراتی که نسبت به صرفه جویی در مصرف برق کوتاهی و قانون را رعایت نمی‌کنند، برق آنها توسط شرکت توزیع برق قطع و اداراتی که به جای مصرف برق شهری از مولدهای برق در اداره استفاده می‌کنند تشویق شده و پاداش دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات